ŘŠ-013.7 Jak si rozumíme s RVP III.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02133
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
49 Kč
+ -

Záměr celku: Komunikaci s dítětem a především naplňování jeho potřeb jsme se věnovali v předcházející části. Ta dnešní ještě u komunikace s dítětem zůstává a tentokrát se na ni podíváme z pohledu psychosociálních podmínek vzdělávání, které bychom měli průběžně naplňovat. Co si ale máme pod nimi představit?

Klíčové pojmy: Osobní komunikace, funkční komunikace, respektovat druhého, smysluplné požadavky, návyky, efektivní komunikace.

Záměr celku: Komunikaci s dítětem a především naplňování jeho potřeb jsme se věnovali v předcházející části. Ta dnešní ještě u komunikace s dítětem zůstává a tentokrát se na ni podíváme z pohledu psychosociálních podmínek vzdělávání, které bychom měli průběžně naplňovat. Co si ale máme pod nimi představit?

Klíčové pojmy: Osobní komunikace, funkční komunikace, respektovat druhého, smysluplné požadavky, návyky, efektivní komunikace.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Svobodová Eva