CH-007.2 Vlajka ČR

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01120

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 8. - 9. ročník

Využití: Soubor několika metod je propojen motivem národního symbolu - vlajky. Využití je především motivační. Popisované aktivity u většiny žáků vzbuzují zájem o chemii a to zejména o experimentování a praktické činnosti. Z nich lze potom vycházet při společném hledání a nalézání obecných zákonitostí. Vhodná metoda pro úvodní části hodin. Lze použít i pro činnost s žáky v praktikách z chemie.

Směřujeme ke kompetencím - dodržovat bezpečnost práce v laboratoři, dodržovat pracovní postup, aplikovat vědomosti, vysvětlit děj, umět určit pH

Učivo - pH látek, kyselina, hydroxidy, chemická reakce, indikátor

Určení: pro 8. - 9. ročník

Využití: Soubor několika metod je propojen motivem národního symbolu - vlajky. Využití je především motivační. Popisované aktivity u většiny žáků vzbuzují zájem o chemii a to zejména o experimentování a praktické činnosti. Z nich lze potom vycházet při společném hledání a nalézání obecných zákonitostí. Vhodná metoda pro úvodní části hodin. Lze použít i pro činnost s žáky v praktikách z chemie.

Směřujeme ke kompetencím - dodržovat bezpečnost práce v laboratoři, dodržovat pracovní postup, aplikovat vědomosti, vysvětlit děj, umět určit pH

Učivo - pH látek, kyselina, hydroxidy, chemická reakce, indikátor

*
*
*
Předmět ZŠ
Chemie
Určeno pro
II. stupeň ZŠ
Formát
A4
Autor
Fikr Jaroslav