ČJ-202.4 Reklama do pravěku

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02354

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Určení: pro II. stupeň

Využití: Příspěvek byl vytvořen za účelem zpestřit hodiny mediální výchovy. Skvěleho mohou využít učitelé dějepisu, českého jazyka, ale i výtvarné výchovy na II. stupni ZŠ. Práci s veršovaným textem (jeho rozbor, hledání odpovědí na otázky) můžeme využít i při rozvoji čtenářské gramotnosti. Vzhledem k závěrečnému vědomostnímu testu o pravěku je doporučeno zařadit příspěvek do výuky v době, kdy děti již mají určité povědomí o nejstarší etapě lidského vývoje. Text nabízí řadu nápadů, které jistě povedou k další inspiraci. Cílem je připomenout žákům dvě hlavní funkce reklamy – manipulativní a přesvědčovací. Právě proto jsou vyzváni k tomu, aby se sami stali tvůrci reklamních sloganů. A nejen to! Aby na reklamu začali pohlížet s nadhledem a na druhou stranu dokázali ocenit vtipnost a originalitu některých reklamních sdělení. Vždyť na vlastní tvůrčí práci děti nejlépe pochopí zásadní principy tvoření upoutávky. Reklamu jako svět fantazie, vtipu, dokonalosti a zázraků pomáhá přiblížit humornou formou i báseň Reklama v pravěku.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat myšlenky a názory, argumentovat, vystižně se vyjadřovat, diskutovat, uvádět věci do souvislostí

Učivo - mediální výchova – reklama, pravěk

Určení: pro II. stupeň

Využití: Příspěvek byl vytvořen za účelem zpestřit hodiny mediální výchovy. Skvěleho mohou využít učitelé dějepisu, českého jazyka, ale i výtvarné výchovy na II. stupni ZŠ. Práci s veršovaným textem (jeho rozbor, hledání odpovědí na otázky) můžeme využít i při rozvoji čtenářské gramotnosti. Vzhledem k závěrečnému vědomostnímu testu o pravěku je doporučeno zařadit příspěvek do výuky v době, kdy děti již mají určité povědomí o nejstarší etapě lidského vývoje. Text nabízí řadu nápadů, které jistě povedou k další inspiraci. Cílem je připomenout žákům dvě hlavní funkce reklamy – manipulativní a přesvědčovací. Právě proto jsou vyzváni k tomu, aby se sami stali tvůrci reklamních sloganů. A nejen to! Aby na reklamu začali pohlížet s nadhledem a na druhou stranu dokázali ocenit vtipnost a originalitu některých reklamních sdělení. Vždyť na vlastní tvůrčí práci děti nejlépe pochopí zásadní principy tvoření upoutávky. Reklamu jako svět fantazie, vtipu, dokonalosti a zázraků pomáhá přiblížit humornou formou i báseň Reklama v pravěku.

Směřujeme ke kompetencím - formulovat myšlenky a názory, argumentovat, vystižně se vyjadřovat, diskutovat, uvádět věci do souvislostí

Učivo - mediální výchova – reklama, pravěk

*
*
*
Předmět ZŠ
Český jazyk
Určeno pro
II. stupeň ZŠ