ČJ-203.3 Metody rozvíjení čtenářské gramotnosti

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02416

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Určení: pro 1. - 2. ročník

Využití: Metod pro rozvoj čtenářské gramotnosti je celá řada. Díky bohaté literatuře se s nimi můžeme nejen seznámit, ale naučit se s nimi i pracovat. Přehled této literatury je uveden v závěru příspěvku. Je ovšem nutné myslet také na to, že dříve, než metodu ve výuce použijeme, si musíme promyslet, jak žáky naučíme touto metodou pracovat. V příspěvku uvádím přehled metod, které používám a které se mi v mé učitelské praxi osvědčily.

Směřujeme ke kompetencím - číst s porozuměním, klást otázky, vnímat a chápat obsah čteného textu, vyhledávat a zpracovávat informace, spolupracovat, vyhledávat a zpracovávat informace ve skupinách, diskutovat o čteném textu, kooperovat

Učivo - čtení s porozuměním, práce s různými texty

Určení: pro 1. - 2. ročník

Využití: Metod pro rozvoj čtenářské gramotnosti je celá řada. Díky bohaté literatuře se s nimi můžeme nejen seznámit, ale naučit se s nimi i pracovat. Přehled této literatury je uveden v závěru příspěvku. Je ovšem nutné myslet také na to, že dříve, než metodu ve výuce použijeme, si musíme promyslet, jak žáky naučíme touto metodou pracovat. V příspěvku uvádím přehled metod, které používám a které se mi v mé učitelské praxi osvědčily.

Směřujeme ke kompetencím - číst s porozuměním, klást otázky, vnímat a chápat obsah čteného textu, vyhledávat a zpracovávat informace, spolupracovat, vyhledávat a zpracovávat informace ve skupinách, diskutovat o čteném textu, kooperovat

Učivo - čtení s porozuměním, práce s různými texty

*
*
*
Předmět ZŠ
Český jazyk
Určeno pro
I. stupeň ZŠ 3. třída ZŠ
Autor
Procházková Lenka