VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Didaktické karty: Hry se slovy a větami

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF00144

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
Běžná cena: 351 Kč
316 Kč
+ -
Didaktické karty na procvičování předložek, zvratných a nezvratných sloves a rozvoj slovní zásoby.

Karty jsou rozčleněny na 3 skupiny barevně rozlišených okrajem.

1. Co dělá rodina Spokojených? (zelený okraj)
Skupinu 20 karet tvoří karty se zeleným okrajem na procvičování správného používání zvratných a nezvratných sloves. Na obrázcích je rodinka Spokojených při různých činnostech. Příklad: Maminka maže chléb džemem. / Maminka se maže krémem.

2. Kde je opička a kde sluně? (červený okraj)
16 karet s červeným okrajem s obrázky opičky a slůněte v různých situacích. S těmito kartami procvičujeme správné používání předložek (v/ve, na, před, pod, za, nad, u/vedle, mezi). Příklad: Opička je v balónu, sluně je ve vodě.

3. Co vidíš na obrázku? (žlutý okraj)
20 karet se žlutým okrajem s obrázky různých lidí, zvířat, věcí na procvičování slovní zásoby a tvorbu vět a příběhů.

Karty jsou vhodné pro děti od 3-8 let nebo i starší se SVP. Využijí je pedagogové mateřských škol, 1. a 2. ročníku ZŠ a speciální pedagogové v PPP a SPC a také rodiče.

Karty jsou vyzkoušené při různých hrách s předškolními dětmi (od 4 do 6 let). Jejich prostřednictvím lze rozvíjet kromě gramatické skladby také čtenářskou pregramotnost s využitím všech čtenářských strategií, a matematickou pregramotnost, s přesahem do všech ostatních oblastí integrovaného vzdělávání dětí. Pomůcka nabízí mnoho dalších možností uplatnění při vzdělávání dětí.
Kromě samotného využití k získání nového poznatku, informace či dovednosti, lze s nimi pracovat s ohledem na propojení obsahu karty se životem konkrétních dětí ve smyslu: Jaká je moje rodina? Už jsem někdy viděl slona? Bojím se pavouků a čeho se ještě bojím? Umím také skákat jako kůň? Umím si zapnout knoflíky a obout boty? Atd.
  • 56 karet formátu A6 v praktické plastové obálce
  • metodický návod s hrami a aktivitami
Didaktické karty na procvičování předložek, zvratných a nezvratných sloves a rozvoj slovní zásoby.

Karty jsou rozčleněny na 3 skupiny barevně rozlišených okrajem.

1. Co dělá rodina Spokojených? (zelený okraj)
Skupinu 20 karet tvoří karty se zeleným okrajem na procvičování správného používání zvratných a nezvratných sloves. Na obrázcích je rodinka Spokojených při různých činnostech. Příklad: Maminka maže chléb džemem. / Maminka se maže krémem.

2. Kde je opička a kde sluně? (červený okraj)
16 karet s červeným okrajem s obrázky opičky a slůněte v různých situacích. S těmito kartami procvičujeme správné používání předložek (v/ve, na, před, pod, za, nad, u/vedle, mezi). Příklad: Opička je v balónu, sluně je ve vodě.

3. Co vidíš na obrázku? (žlutý okraj)
20 karet se žlutým okrajem s obrázky různých lidí, zvířat, věcí na procvičování slovní zásoby a tvorbu vět a příběhů.

Karty jsou vhodné pro děti od 3-8 let nebo i starší se SVP. Využijí je pedagogové mateřských škol, 1. a 2. ročníku ZŠ a speciální pedagogové v PPP a SPC a také rodiče.

Karty jsou vyzkoušené při různých hrách s předškolními dětmi (od 4 do 6 let). Jejich prostřednictvím lze rozvíjet kromě gramatické skladby také čtenářskou pregramotnost s využitím všech čtenářských strategií, a matematickou pregramotnost, s přesahem do všech ostatních oblastí integrovaného vzdělávání dětí. Pomůcka nabízí mnoho dalších možností uplatnění při vzdělávání dětí.
Kromě samotného využití k získání nového poznatku, informace či dovednosti, lze s nimi pracovat s ohledem na propojení obsahu karty se životem konkrétních dětí ve smyslu: Jaká je moje rodina? Už jsem někdy viděl slona? Bojím se pavouků a čeho se ještě bojím? Umím také skákat jako kůň? Umím si zapnout knoflíky a obout boty? Atd.
  • 56 karet formátu A6 v praktické plastové obálce
  • metodický návod s hrami a aktivitami
*
*
*