EST-111.5 Tvořivé šití a modelování aneb polytechnické hrátky

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03004

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
35 Kč
+ -
Záměr celku: Prostřednictvím polytechnických činností a aktivit zaměřených na šití
a modelování děti rozvíjejí svou tvořivost, fantazii a zručnost. Seznamují se
s tím, že různé materiály lze zpracovat tvořivým a netradičním způsobem.
Děti si postupně vyzkouší základní činnosti s nití a jehlou, aby vzniklo
jednoduché výtvarné dílo. Při jednoduchých činnostech zaměřených na
modelování vznikají dekorace, které lze využít také jako dárky k různým
příležitostem. Učitelce se nabízí možnost poznat blíže individualitu
jednotlivých dětí prostřednictvím jejich tvoření a výtvarných dílek. Děti se
tvořivě seznamují s prací dospělých – švadlena, krejčí, keramik apod.

Činnosti: Výtvarnéhryaaktivity,tvořivéhry s materiálem,hryačinnosti s jednoduchými
nástroji – jehlou, válečkem apod.

Výstupy: Být tvořivý, zručný při činnosti s netradičním výtvarným materiálem; mít
rozvinutou fantazii a představivost; tvořit díla z různých materiálů; zacházet
s různým výtvarným materiálem a náčiním; využívat tvořivě různé materiály;
zvládnout zacházení s výtvarným materiálem a pomůckami; prožívat radost
z tvorby, umět ocenit tvorbu vlastní i druhého.
Záměr celku: Prostřednictvím polytechnických činností a aktivit zaměřených na šití
a modelování děti rozvíjejí svou tvořivost, fantazii a zručnost. Seznamují se
s tím, že různé materiály lze zpracovat tvořivým a netradičním způsobem.
Děti si postupně vyzkouší základní činnosti s nití a jehlou, aby vzniklo
jednoduché výtvarné dílo. Při jednoduchých činnostech zaměřených na
modelování vznikají dekorace, které lze využít také jako dárky k různým
příležitostem. Učitelce se nabízí možnost poznat blíže individualitu
jednotlivých dětí prostřednictvím jejich tvoření a výtvarných dílek. Děti se
tvořivě seznamují s prací dospělých – švadlena, krejčí, keramik apod.

Činnosti: Výtvarnéhryaaktivity,tvořivéhry s materiálem,hryačinnosti s jednoduchými
nástroji – jehlou, válečkem apod.

Výstupy: Být tvořivý, zručný při činnosti s netradičním výtvarným materiálem; mít
rozvinutou fantazii a představivost; tvořit díla z různých materiálů; zacházet
s různým výtvarným materiálem a náčiním; využívat tvořivě různé materiály;
zvládnout zacházení s výtvarným materiálem a pomůckami; prožívat radost
z tvorby, umět ocenit tvorbu vlastní i druhého.
*
*
*
Určeno pro
Mateřská škola
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Špačková Renata