Formativní hodnocení

VZD00038
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-16936/2019-2-542
Zaměření kurzu (kategorie)
Hodnocení
Hodinová dotace kurzu
16
Vhodné i pro šablony
ANO

Na semináře se v jeho průběhu seznámíte se základními strategiemi a technikami hodnocení. Během vzdělávacího programu budete mezi sebou sdílet své vlastní zkušenosti s hodnocením a porovnáte výhody a případná rizika u jednotlivých způsobů hodnocení. Převážná pozornost bude věnována formativnímu hodnocení.

Budou Vám objasněny cíle a podmínky této metody hodnocení. Také se dozvíte formy poskytnutí zpětné vazby, která je důležitá. S lektorem proberete metody aktivizace žáků, dále proberete metody vytváření objektivních pravidel a kritérií pro hodnocení žáka. V různých situacích si vyzkoušíte způsoby hodnocení
prakticky a posléze obdržíte zpětnou vazbu. Během kurzu absolvujete i koučovací rozhovor, který povede k dosažené stanoveného cíle v praxi.


Obsah kurzu v bodech:

  • Zjištění základních prekonceptů účastníků k tématu hodnocení
  • 6 podmínek formativního hodnocení
  • Práce s Bloomovou taxonomií vzdělávacích cílů
  • Aktivní naslouchání a popisná zpětná vazba
  • Skupinové vytváření hodnotících kritérií a indikátorů ke konkrétním metodám
  • Cesta od hodnocení k sebehodnocení žáků
  • Koučovací rozhovor vedoucí žáka k naplánování dalšího postupu jeho školí praxe a příprava k dosažení stanového cíle
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Na semináře se v jeho průběhu seznámíte se základními strategiemi a technikami hodnocení. Během vzdělávacího programu budete mezi sebou sdílet své vlastní zkušenosti s hodnocením a porovnáte výhody a případná rizika u jednotlivých způsobů hodnocení. Převážná pozornost bude věnována formativnímu hodnocení.

Budou Vám objasněny cíle a podmínky této metody hodnocení. Také se dozvíte formy poskytnutí zpětné vazby, která je důležitá. S lektorem proberete metody aktivizace žáků, dále proberete metody vytváření objektivních pravidel a kritérií pro hodnocení žáka. V různých situacích si vyzkoušíte způsoby hodnocení
prakticky a posléze obdržíte zpětnou vazbu. Během kurzu absolvujete i koučovací rozhovor, který povede k dosažené stanoveného cíle v praxi.


Obsah kurzu v bodech:

  • Zjištění základních prekonceptů účastníků k tématu hodnocení
  • 6 podmínek formativního hodnocení
  • Práce s Bloomovou taxonomií vzdělávacích cílů
  • Aktivní naslouchání a popisná zpětná vazba
  • Skupinové vytváření hodnotících kritérií a indikátorů ke konkrétním metodám
  • Cesta od hodnocení k sebehodnocení žáků
  • Koučovací rozhovor vedoucí žáka k naplánování dalšího postupu jeho školí praxe a příprava k dosažení stanového cíle

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Vzdělávání pro sborovny na klíč

Tento kurz rádi připravíme na míru pro vaši sborovnu

Potřebujete proškolit pedagogický sbor nebo tým učitelů? Vzdělávání na klíč pro sborovny je efektivním a ideálním nástrojem pro růst vaší školy a učitelů. Každý vzdělávací program, který realizujeme ve formě kurzů pro jednotlivce, jsme schopni přivést i k vám od školy. Můžete si tak vybrat z nabídky aktuálních vzdělávacích programů, nebo pro vás rádi připravíme i kurzy na míru. Máte zájem o vzdělávání pro sborovny na klíč?

Vyplňte prosím nezávaznou poptávku a my se vám ozveme