INF-010.2 Rodinný rozpočet

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02358

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 8. - 9. ročník

Využití: Propojení standardů finanční gramotnosti zaměřených na hospodaření domácností (nakládání s penězi, rozpočet domácnosti) s procvičováním jednoduchých výpočtů v tabulkovém procesoru. Využití základních formátovaných údajů v tabulkovém procesoru a jednoduchých matematických operací při výpočtech v rodinném rozpočtu. Seznámení se základní strukturou rodinného rozpočtu. Porozumění a orientace v zabezpečování základních potřeb jednotlivce a rodiny. Rozvoj sociálních a matematických kompetencí v rozhodovacím procesu z oblasti každodenního rodinného života. Využití mezipředmětových vztahů – matematika. Cíl: Žák vytváří a využívá jednoduché tabulky, zapisuje a edituje údaje do buněk ve správném formátu. Zná základní vztahy mezi buňkami při elementárních aritmetických výpočtech. Popíše způsob zabezpečení peněz ve vlastní rodině a dokáže ho porovnat se zabezpečením v jiné rodině. Rozumí principu tvorby rodinného rozpočtu, orientuje se v problematice zabezpečování životních (ekonomických) potřeb jednotlivce a rodiny.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně se učit, kreativně myslet, plánovat jednotlivé kroky, řešit modelové stuace

Učivo - peníze, rodina, tabulka

Určení: pro 8. - 9. ročník

Využití: Propojení standardů finanční gramotnosti zaměřených na hospodaření domácností (nakládání s penězi, rozpočet domácnosti) s procvičováním jednoduchých výpočtů v tabulkovém procesoru. Využití základních formátovaných údajů v tabulkovém procesoru a jednoduchých matematických operací při výpočtech v rodinném rozpočtu. Seznámení se základní strukturou rodinného rozpočtu. Porozumění a orientace v zabezpečování základních potřeb jednotlivce a rodiny. Rozvoj sociálních a matematických kompetencí v rozhodovacím procesu z oblasti každodenního rodinného života. Využití mezipředmětových vztahů – matematika. Cíl: Žák vytváří a využívá jednoduché tabulky, zapisuje a edituje údaje do buněk ve správném formátu. Zná základní vztahy mezi buňkami při elementárních aritmetických výpočtech. Popíše způsob zabezpečení peněz ve vlastní rodině a dokáže ho porovnat se zabezpečením v jiné rodině. Rozumí principu tvorby rodinného rozpočtu, orientuje se v problematice zabezpečování životních (ekonomických) potřeb jednotlivce a rodiny.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně se učit, kreativně myslet, plánovat jednotlivé kroky, řešit modelové stuace

Učivo - peníze, rodina, tabulka

*
*
*
Předmět ZŠ
Matematika
Určeno pro
II. stupeň ZŠ