Informace a pokyny k připojení
- Po kliknutí na odkaz v e-mailu a otevření internetového prohlížeče klikněte na tlačítko „LAUNCH MEETING“.
- V případě, že ZOOM nereaguje, znamená to, že nemáte nainstalovaný systém ZOOM. Pro stažení instalačního souboru, klikněte níže na „Download Now“. Soubor poté naistalujte.
- Pokud systém ZOOM nechcete, nebo nemůžete nainstalovat do svého PC, můžete jít na webinář proklikem níže „Join from Your Browser“.
- Pro bezproblémové připojení doporučujeme systém ZOOM stáhnout. Stáhnout můžete i ZDE.
- Při používání mobilních telefonů, nebo tabletů je nutné mít staženou aplikaci ZOOM. (naleznete v Obchod Google Play, AppStore)
- Pokud bude systém ZOOM při připojení k webináři vyžadovat Vaše jméno (your name), zadejte prosím své celé jméno a příjmení a jako heslo (meeting passcode) zadejte prosím INFRA2024.
- Uvedení Vašeho celého jména slouží k evidenci prezence, na základě které Vám po absolvování webináře vystavíme a zašleme osvědčení v elektronické podobě. Své jméno můžete i změnit ve Vašem okně, ve kterém se vidíte na kameře – po kliknutí na tři modré tečky v pravém horním rohu a dále výběrem možnosti „rename“. Pokud Vám nefunguje zvuk automaticky, klikněte na „join with computer audio“.
V případě jakýchkoli dotazů nebo problémů s připojením k webináři a během webináře nás neváhejte kontaktovat, pomůžeme Vám.