Každý začátek je těžký aneb uvádění začínajících učitelek do praxe MŠ

Kód: VZD00305
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
2 150 Kč
+ -
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Pomoci začínající učitelce není jen záležitostí a povinností uvádějící učitelky, ale lidskou a pedagogickou povinností celého pedagogického kolektivu konkrétní mateřské školy, protože i začínající učitelka je součástí pedagogického kolektivu, který se výrazně podílí na výsledné odborné i lidské kvalitě konkrétní mateřské školy. Od nich se pak odvíjí důvěra i zájem rodičů umístit do mateřské školy svoje dítě.
Všichni jsme jednou začínali a zdaleka ne všichni máme na své začátky dobré vzpomínky. Ty se odvíjí především od toho, jak jsme byli přijati, jak nám na začátku zkušenější kolegyně pomohly atd. Takže nová začínající kolegyně je vlastně pro nás, zkušenější, výzvou, jak pomoci smysluplněji. Dobrý učitel se pozná krom jiného i podle toho, že se dokáže o to, co umí a zná, podělit s ostatními a vytvořit podmínky k tomu, aby i ostatní znali a věděli.

Seminář je určen učitelkám a učitelům, ředitelkám a ředitelům, kteří uvádějí začínajícího pedagoga do praxe vzdělávání v konkrétní mateřské škole.

Hlavním cílem semináře je nastavit uvádění do praxe tak, aby se začínající učitelka bezbolestně zorientovala v praxi současného předškolního vzdělávání a stala se do budoucna samostatnou autentickou učitelkou.

Dílčí cíle semináře

  • podpořit motivaci učitelek a učitelů MŠ k uvádění začínajících pedagogů do praxe
  • ujasnit si OBSAH uvádění začínajícího pedagoga do praxe – co by při uvádění začínající učitelky nemělo chybět a jaké klima při uvádění do praxe vytvořit
  • zreflektovat si principy předškolního vzdělávání v souladu s RVPPV, ŠVP, TVP s přesahem do efektivního plánování tak, abych mohl/mohla pomoci začínající učitelce pomoci, poradit, ujasnit atd.
  • vytvořit si vlastní plán uvádění začínajícího pedagoga do praxe
  • sdílet příklady dobré praxe
 

Výstupy:

  • učitelka se nebojí uvádět do praxe začínajícího pedagoga
  • učitelka preferuje efektivní a partnerskou komunikaci ve vztahu k začínajícímu
    učite-li/učitelce
  • učitelka se bezpečně orientuje v pojetí současného předškolního vzdělávání
  • učitelka ví, jak na to, aby nic neopomenula a pomohla začínající učitelce/učiteli vstoupit do každodenní praxe

Pomoci začínající učitelce není jen záležitostí a povinností uvádějící učitelky, ale lidskou a pedagogickou povinností celého pedagogického kolektivu konkrétní mateřské školy, protože i začínající učitelka je součástí pedagogického kolektivu, který se výrazně podílí na výsledné odborné i lidské kvalitě konkrétní mateřské školy. Od nich se pak odvíjí důvěra i zájem rodičů umístit do mateřské školy svoje dítě.
Všichni jsme jednou začínali a zdaleka ne všichni máme na své začátky dobré vzpomínky. Ty se odvíjí především od toho, jak jsme byli přijati, jak nám na začátku zkušenější kolegyně pomohly atd. Takže nová začínající kolegyně je vlastně pro nás, zkušenější, výzvou, jak pomoci smysluplněji. Dobrý učitel se pozná krom jiného i podle toho, že se dokáže o to, co umí a zná, podělit s ostatními a vytvořit podmínky k tomu, aby i ostatní znali a věděli.

Seminář je určen učitelkám a učitelům, ředitelkám a ředitelům, kteří uvádějí začínajícího pedagoga do praxe vzdělávání v konkrétní mateřské škole.

Hlavním cílem semináře je nastavit uvádění do praxe tak, aby se začínající učitelka bezbolestně zorientovala v praxi současného předškolního vzdělávání a stala se do budoucna samostatnou autentickou učitelkou.

Dílčí cíle semináře

  • podpořit motivaci učitelek a učitelů MŠ k uvádění začínajících pedagogů do praxe
  • ujasnit si OBSAH uvádění začínajícího pedagoga do praxe – co by při uvádění začínající učitelky nemělo chybět a jaké klima při uvádění do praxe vytvořit
  • zreflektovat si principy předškolního vzdělávání v souladu s RVPPV, ŠVP, TVP s přesahem do efektivního plánování tak, abych mohl/mohla pomoci začínající učitelce pomoci, poradit, ujasnit atd.
  • vytvořit si vlastní plán uvádění začínajícího pedagoga do praxe
  • sdílet příklady dobré praxe
 

Výstupy:

  • učitelka se nebojí uvádět do praxe začínajícího pedagoga
  • učitelka preferuje efektivní a partnerskou komunikaci ve vztahu k začínajícímu
    učite-li/učitelce
  • učitelka se bezpečně orientuje v pojetí současného předškolního vzdělávání
  • učitelka ví, jak na to, aby nic neopomenula a pomohla začínající učitelce/učiteli vstoupit do každodenní praxe

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*

Vzdělávání pro sborovny na klíč

Tento kurz rádi připravíme na míru pro vaši sborovnu

Potřebujete proškolit pedagogický sbor nebo tým učitelů? Vzdělávání na klíč pro sborovny je efektivním a ideálním nástrojem pro růst vaší školy a učitelů. Každý vzdělávací program, který realizujeme ve formě kurzů pro jednotlivce, jsme schopni přivést i k vám od školy. Můžete si tak vybrat z nabídky aktuálních vzdělávacích programů, nebo pro vás rádi připravíme i kurzy na míru. Máte zájem o vzdělávání pro sborovny na klíč?

Vyplňte prosím nezávaznou poptávku a my se vám ozveme