Lumpajda a Lupínek

Kód: ARD02188

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
394 Kč
+ -
Příběhy pro povzbuzení a posílení zdravého sebevědomí
Autor:Angelika Grubert

Sada pro práci s dětmi ve školce, ve škole i doma

- bohatě ilustrovaná kniha s příběhy a náměty pro práci s dětmi a 32 afirmačních karet

Často dětem říkáme pouze to, co dělají špatně, místo toho, abychom zdůraznili, co už jim jde dobře, co už se naučily. To, co nám i našim dětem často chybí, je přijetí a podpora. Přijetí dětí takových, jaké jsou, s jejich klady i zdánlivými zápory. Podpora jejich vlastního potenciálu a schopnosti vyvinout se v plnohodnotného, sebevědomého a odolného jedince. Právě to je záměrem této sady – knihy příběhů a 32 karet.

Kniha obsahuje 14 krátkých příběhů, které vedou děti a jejich vychovatele k zamyšlení nad tématy, jako je objevování vlastní identity, hledání a rozvíjení svého potenciálu, oceňování dílčích kroků a snahy, práce s chybou, orientace pozornosti na věci, které mě posilují (nikoli oslabují) či přijetí sebe sama takového, jaký jsem.

Děje se tak za pomoci poutavě psaných příběhů jako „Krotitel tkaniček“, „O Zlostníčkovi a Rámusníkovi“ či „Učitel z jiného vesmíru“ které děti přivádí do světa silných emocí. Příběhy se odehrávají v prostředí domova, mateřské a základní školy, což koresponduje s věkovou kategorií, pro kterou je kniha určena. Na závěr každého příběhu lze najít doporučení pro doprovázející osoby, jak mohou načrtnutá témata a otázky společně s dětmi prohloubit a upevnit pomocí různých činností, her a pokusů.

Součástí balení je i 32 obrázkových afirmačních karet s milými ilustracemi a úkoly, které podněcují k rozhovorům na dané téma a dávají impulz k hledání silných stránek a podpoře vlastních schopností.

Kniha, 109 stran a 32 karet, v praktické krabičce
Příběhy pro povzbuzení a posílení zdravého sebevědomí
Autor:Angelika Grubert

Sada pro práci s dětmi ve školce, ve škole i doma

- bohatě ilustrovaná kniha s příběhy a náměty pro práci s dětmi a 32 afirmačních karet

Často dětem říkáme pouze to, co dělají špatně, místo toho, abychom zdůraznili, co už jim jde dobře, co už se naučily. To, co nám i našim dětem často chybí, je přijetí a podpora. Přijetí dětí takových, jaké jsou, s jejich klady i zdánlivými zápory. Podpora jejich vlastního potenciálu a schopnosti vyvinout se v plnohodnotného, sebevědomého a odolného jedince. Právě to je záměrem této sady – knihy příběhů a 32 karet.

Kniha obsahuje 14 krátkých příběhů, které vedou děti a jejich vychovatele k zamyšlení nad tématy, jako je objevování vlastní identity, hledání a rozvíjení svého potenciálu, oceňování dílčích kroků a snahy, práce s chybou, orientace pozornosti na věci, které mě posilují (nikoli oslabují) či přijetí sebe sama takového, jaký jsem.

Děje se tak za pomoci poutavě psaných příběhů jako „Krotitel tkaniček“, „O Zlostníčkovi a Rámusníkovi“ či „Učitel z jiného vesmíru“ které děti přivádí do světa silných emocí. Příběhy se odehrávají v prostředí domova, mateřské a základní školy, což koresponduje s věkovou kategorií, pro kterou je kniha určena. Na závěr každého příběhu lze najít doporučení pro doprovázející osoby, jak mohou načrtnutá témata a otázky společně s dětmi prohloubit a upevnit pomocí různých činností, her a pokusů.

Součástí balení je i 32 obrázkových afirmačních karet s milými ilustracemi a úkoly, které podněcují k rozhovorům na dané téma a dávají impulz k hledání silných stránek a podpoře vlastních schopností.

Kniha, 109 stran a 32 karet, v praktické krabičce
*
*
*
Předmět ZŠ
Prvouka
Materiál
Papír
Rok vydání
2021
Rozvíjí se
Řeč Čtení
Určeno pro
Mateřská škola 1. třída ZŠ 2. třída ZŠ
Určeno pro
Holka Kluk
Věk
Od 4 let Od 5 let Od 6 let Od 7 let

Podcast: Učit, žít a nezbláznit se

(Ukázka) Jiří Halda - Jak využít porozumění vlastním emocím k posílení vztahu s vašimi žáky

Patří emoce do výuky? Jaký vliv mají učitelovy emocionální reakce na třídní dynamiku a proces učení. Jaké kroky by měli učitelé podniknout, aby lépe porozuměli svým vlastním emocím ještě předtím, než poprvé vstoupí před třídu. Jak si zachovat klid i v náročných situacích ve třídě? Pojďte se s námi ponořit do světa emocí ve vzdělávání. více...