Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1.stupeň ZŠ

Kód: ARD00449

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 129 Kč
101 Kč
+ -

Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat.

V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy.

Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.

RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D. Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.


Počet stran: 48 stran + 4 stran příloha
Formát: 210x297 - brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)

Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat.

V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy.

Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy.

RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D. Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.


Počet stran: 48 stran + 4 stran příloha
Formát: 210x297 - brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)

*
*
*
Věk
Od 8 let Od 9 let Od 10 let Od 11 let
Rozvíjí se
Logika Počítání
Určeno pro
Holka Kluk
Předmět ZŠ
Matematika
Určeno pro
I. stupeň ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Rok vydání
2015
Počet stran
52
Formát
A4
Autor
Budínová Irena