VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Myšlenkové mapy v české jazyce

Kód: ARD01199

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
229 Kč
+ -
Osvojení jazykového učiva představuje pro děti na základní škole velmi komplikovaný úkol, neboť aplikace gramatických pravidel je obtížná.

Děti pro zapamatování potřebují barevnost, přehlednost a jednoduchost. Tyto aspekty v sobě zahrnují myšlenkové mapy.

Autoři Mgr. Markéta Krčmářová a Eva Hrazděrová o své knížce:
Ve své pedagogické praxi se setkáváme s tím, že děti nemají ujasněná gramatická pravidla a nejsou schopny zařadit gramatický jev do systému mluvnice. Pokusily jsme se gramatická pravidla, poučky a příklady dát do paprskovitého ztvárnění myšlenkových map. Za cíl jsme si stanovily zjednodušení a zpřehlednění praktického jazykového učiva 1. stupně, které je využíváno a upevňováno i na 2. stupni. V žádném případě nejde o akademický výklad mluvnice. Zaměřily jsme se na jevy, které činí žákům největší obtíže.Myšlenkové mapy mohou být použity při výkladu, procvičení či upevňování učiva. Vedou děti k samostatnosti, kreativitě a přemýšlivosti. K efektivnějšímu osvojení učiva přispívá i skutečnost, že děti doplňují do map obrázky podle vlastní fantazie.V publikaci nechybí ani příklady využití myšlenkových map. Tato schémata mohou využívat učitelé, ale také rodiče při domácí přípravě. Široká škála jejich použitelnosti záleží na vaší kreativitě. Doufáme, že myšlenkové mapy využijete ke zkvalitnění a zpestření výuky.

Možnosti využití myšlenkových map:
  • učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
  • učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map - děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
  • učitel používá mapu při upevňování učiva,
  • učitel využívá mapy při opakování,
  • dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
  • dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
  • učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
  • speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
  • rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
  • mapy můžete využívat opakované a různorodé.
Osvojení jazykového učiva představuje pro děti na základní škole velmi komplikovaný úkol, neboť aplikace gramatických pravidel je obtížná.

Děti pro zapamatování potřebují barevnost, přehlednost a jednoduchost. Tyto aspekty v sobě zahrnují myšlenkové mapy.

Autoři Mgr. Markéta Krčmářová a Eva Hrazděrová o své knížce:
Ve své pedagogické praxi se setkáváme s tím, že děti nemají ujasněná gramatická pravidla a nejsou schopny zařadit gramatický jev do systému mluvnice. Pokusily jsme se gramatická pravidla, poučky a příklady dát do paprskovitého ztvárnění myšlenkových map. Za cíl jsme si stanovily zjednodušení a zpřehlednění praktického jazykového učiva 1. stupně, které je využíváno a upevňováno i na 2. stupni. V žádném případě nejde o akademický výklad mluvnice. Zaměřily jsme se na jevy, které činí žákům největší obtíže.Myšlenkové mapy mohou být použity při výkladu, procvičení či upevňování učiva. Vedou děti k samostatnosti, kreativitě a přemýšlivosti. K efektivnějšímu osvojení učiva přispívá i skutečnost, že děti doplňují do map obrázky podle vlastní fantazie.V publikaci nechybí ani příklady využití myšlenkových map. Tato schémata mohou využívat učitelé, ale také rodiče při domácí přípravě. Široká škála jejich použitelnosti záleží na vaší kreativitě. Doufáme, že myšlenkové mapy využijete ke zkvalitnění a zpestření výuky.

Možnosti využití myšlenkových map:
  • učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
  • učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map - děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
  • učitel používá mapu při upevňování učiva,
  • učitel využívá mapy při opakování,
  • dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
  • dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
  • učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
  • speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
  • rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
  • mapy můžete využívat opakované a různorodé.
*
*
*