VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Myšlenkové mapy v české jazyce II.
Předkládáme Vám druhý díl Myšlenkových map v českém jazyce.
Soubor je složen z map tvarosloví, které se nevešly do prvního dílu, a z map skladby. Kromě výkladových map zde najdete i osm map procvičovacích, které jsou zaměřeny na problematické části mluvnice. K výkladových mapách jsou připraveni i „pavouci“.
Možnosti využití myšlenkových map:
- učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
- učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map,
- děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
- učitel používá mapu při upevňování učiva,
- učitel využívá mapy při opakování, dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
- dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
- učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
- speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
- rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
- mapy můžete využívat opakovaně a různorodě.