VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Myšlenkové mapy v české jazyce II.

Kód: ARD01200

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
229 Kč
+ -
Předkládáme Vám druhý díl Myšlenkových map v českém jazyce.  

Soubor je složen z map tvarosloví, které se nevešly do prvního dílu, a z map skladby. Kromě výkladových map zde najdete i osm map procvičovacích, které jsou zaměřeny na problematické části mluvnice. K výkladových mapách jsou připraveni  i „pavouci“.

Možnosti využití myšlenkových map:
  • učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
  • učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map,
  • děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
  • učitel používá mapu při upevňování učiva,
  • učitel využívá mapy při opakování, dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
  • dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
  • učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
  • speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
  • rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
  • mapy můžete využívat opakovaně a různorodě.
Předkládáme Vám druhý díl Myšlenkových map v českém jazyce.  

Soubor je složen z map tvarosloví, které se nevešly do prvního dílu, a z map skladby. Kromě výkladových map zde najdete i osm map procvičovacích, které jsou zaměřeny na problematické části mluvnice. K výkladových mapách jsou připraveni  i „pavouci“.

Možnosti využití myšlenkových map:
  • učitel využívá myšlenkové mapy k výkladu,
  • učitel vede žáky k doplňování myšlenkových map,
  • děti myšlenkové mapy doplňují tvůrčím způsobem – vytvářejí originální myšlenkové mapy,
  • učitel používá mapu při upevňování učiva,
  • učitel využívá mapy při opakování, dítěti slouží mapy jako pomůcka gramatických pravidel,
  • dítě využívá mapy jako barevná gramatická pravidla,
  • učitel může mapy využít pro individuální i skupinovou práci,
  • speciální pedagogové mohou využít jako pomůcky při reedukaci,
  • rodič může využívat při domácí přípravě dítěte k vysvětlení, docvičení či upevnění učiva,
  • mapy můžete využívat opakovaně a různorodě.
*
*
*