VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Nebezpečné situace II.

Kód: ARD00410

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
Běžná cena: 667 Kč
521 Kč
+ -

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů nebezpečných situací z reálného prostředí, do kterých se děti mohou dostat. Děj příběhů je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:

úpal, drážní napětí, kouření, spadené elektrické dráty, opaření kávou, nevěříme cizím lidem, bruslení na rybníku, oheň v lese, skákání do vody, stavba, ztratit se na ulici, sirky, vzteklý pes, pád ze stromu, šikana.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:

  • Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
  • Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
  • Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
  • Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
  • Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
  • Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména. 

Proč pomůcku použít:

  • vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
  • pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
  • dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
  • princip práce žáci rychle pochopí
  • oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
  • každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
  • aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
  •  žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
  • vysvětlovaný problém je forma hry



 


Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů nebezpečných situací z reálného prostředí, do kterých se děti mohou dostat. Děj příběhů je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:

úpal, drážní napětí, kouření, spadené elektrické dráty, opaření kávou, nevěříme cizím lidem, bruslení na rybníku, oheň v lese, skákání do vody, stavba, ztratit se na ulici, sirky, vzteklý pes, pád ze stromu, šikana.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:

  • Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
  • Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
  • Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
  • Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
  • Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
  • Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména. 

Proč pomůcku použít:

  • vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
  • pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
  • dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
  • princip práce žáci rychle pochopí
  • oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
  • každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
  • aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
  •  žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
  • vysvětlovaný problém je forma hry



 


*
*
*