NJ-020.1 Pohádková masáž

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01447

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
+ -

Určení: pro 3. - 9. ročník

Využití: Relaxační cvičení a příjemná masáž během výuky - proč ne? Sbližuje kolektiv, upevňuje paměť a uvolňuje. Dovolila jsem si ji použít do výuky německého jazyka, i když to není můj vlastní nápad. Veškeré příkazy zadávám v němčině. Výuka jazyků je činnost mimořádně náročná. Pokud učitel pracuje dobře, dosáhne zpravidla koncentrace pozornosti, připravenosti rychle zareagovat, číst, psát, odpovídat, mluvit. Jsou to činnosti, které vyvolávají rovněž tělesné napětí. Je proto velmi vhodné zařazovat do výuky aktivity, které toto napětí vystřídají uvolněním. Nabízená aktivita umožňuje takovou relaxaci v kontextu výuky němčiny.

Směřujeme ke kompetencím - porozumět promluvě NJ, reagovat s postřehem, žít zdravě, relaxovat, týmově pracovat

Učivo - pohádka, dopis, krátká instrukce

Určení: pro 3. - 9. ročník

Využití: Relaxační cvičení a příjemná masáž během výuky - proč ne? Sbližuje kolektiv, upevňuje paměť a uvolňuje. Dovolila jsem si ji použít do výuky německého jazyka, i když to není můj vlastní nápad. Veškeré příkazy zadávám v němčině. Výuka jazyků je činnost mimořádně náročná. Pokud učitel pracuje dobře, dosáhne zpravidla koncentrace pozornosti, připravenosti rychle zareagovat, číst, psát, odpovídat, mluvit. Jsou to činnosti, které vyvolávají rovněž tělesné napětí. Je proto velmi vhodné zařazovat do výuky aktivity, které toto napětí vystřídají uvolněním. Nabízená aktivita umožňuje takovou relaxaci v kontextu výuky němčiny.

Směřujeme ke kompetencím - porozumět promluvě NJ, reagovat s postřehem, žít zdravě, relaxovat, týmově pracovat

Učivo - pohádka, dopis, krátká instrukce

*
*
*
Rozvíjí se
Postřeh
Předmět ZŠ
Cizí jazyky
Určeno pro
I. stupeň ZŠ II. stupeň ZŠ
Autor
Zahrádková Simona