NJ-041.1 Kdo jsem?

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02004

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
+ -

Určení: pro 7. - 9. ročník

Využití: Tato metoda rozvíjí u žáků aktivní znalost německého jazyka, zaměřuje se na dovednost mluvení. V běžných hodinách němčiny je to obvykle učitel, který při konverzaci klade otázky a žáci mu na ně odpovídají. Velkou výhodou jazykové hry Wer bin ich? je, že umožňuje žákům, aby na otázky pouze neodpovídali, ale sami sobě otázky i pokládali. Je přitom možné nacvičovat čas přítomný i minulý. Metoda navazuje i na znalosti žáků z jiných předmětů (přírodopis, literatura, výtvarné umění, vědci... aj.) a umožňuje jim konfrontaci a interakci mezi sebou navzájem.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně se učit, aplikovat vědomosti, formulovat otázku, formulovat odpověď, spolupracovat

Učivo - jména přechýlená, komunikační cvičení, otázky zjišťovací, otázky doplňovací, slovesný čas minulý, slovesný čas přítomný

Určení: pro 7. - 9. ročník

Využití: Tato metoda rozvíjí u žáků aktivní znalost německého jazyka, zaměřuje se na dovednost mluvení. V běžných hodinách němčiny je to obvykle učitel, který při konverzaci klade otázky a žáci mu na ně odpovídají. Velkou výhodou jazykové hry Wer bin ich? je, že umožňuje žákům, aby na otázky pouze neodpovídali, ale sami sobě otázky i pokládali. Je přitom možné nacvičovat čas přítomný i minulý. Metoda navazuje i na znalosti žáků z jiných předmětů (přírodopis, literatura, výtvarné umění, vědci... aj.) a umožňuje jim konfrontaci a interakci mezi sebou navzájem.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně se učit, aplikovat vědomosti, formulovat otázku, formulovat odpověď, spolupracovat

Učivo - jména přechýlená, komunikační cvičení, otázky zjišťovací, otázky doplňovací, slovesný čas minulý, slovesný čas přítomný

*
*
*
Předmět ZŠ
Cizí jazyky
Určeno pro
II. stupeň ZŠ