No child left behind - různé jazykové dovednosti v jedné třídě - angličtina

VZD00296
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-21687/2020-4-500
Zaměření kurzu (kategorie)
Cizí jazyky
Hodinová dotace kurzu
16
Vhodné i pro šablony
ANO

Při výuce angličtiny v našich běžných třídách s kombinací pokročilých i méně pokročilých žáků s různými dovednostmi a různými přístupy k učení je dobré se důkladněji podívat, jak to dělají jinde - například v anglicky mluvících zemích, a také na to, jaké metody používají učitelé v malotřídkách, protože oni různé potřeby žáků respektovat prostě musí. V Modulu 1 budeme pracovat s vybranými praktickými výstupy typologie žáků podle Gardnera a typologie učitelů, naučíme se diferencovat aktivity ve svých hodinách, zadání domácích úkolů a testů tak, abychom vyšli naproti žákům s různými styly učení (např. žákům s výraznější dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic intelligence atd.) a také různé úrovni schopnosti žáka pracovat samostatně. Účastníci si vyzkouší konkrétní postupy, jak rozšířit aktivity ve třídě pro pokročilejší žáky, a jak podporovat slabší žáky, součástí modulu jsou ukázky aktivit, úloh a her, které si účastníci vyzkouší a zhodnotí jejich silné a slabé stránky tak, aby tyto aktivity a hry mohli využívat ve výuce ve svých třídách.

Seminář poskytne učitelům angličtiny nástroje pro orientační diagnostiku žáků s různými úrovněmi jazykových dovedností a různými přístupy ke zpracování nových informací, a seznámí je s některými netradičními způsoby práce ve třídě a vytvoření studijních návyků tak, aby uměli přizpůsobit aktivity ve třídě různým potřebám žáků ve skupině, uměli využívat silných stránek svých žáků a lépe podporovali rozvoj jazykových dovedností i u nejméně pokročilých žáků.


Modul 1:

  • Gardnerova teorie vícečetných inteligencí, její praktické projevy ve třídě, univerzální žáci a žáci s výraznou dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic intelligence a dalších oblastech, jejich způsoby zpracování nových informací a jejich interakce s učiteli
  • Základní diagnostika odle Gardnera a jak správně číst její výsledky
  • Typologie učitelů a její praktické projevy ve třídě se žáky s výraznou dominancí v některé oblasti
    Gardnerova grafu, modelové situace a konflikty, vliv na efektivnost výuky a atmosféru ve třídě, ABC card
  • Efektivní aktivity pro žáky s výraznou dominancí v některé oblasti Gardnerova grafu - praktické ukázky
  • Aktivity v jazykové třídě a soulad s výstupy diagnostiky skupiny – ukázky dobré a nedobré
    praxe
  • Koncept „No Child Left Behind“ - ukázky dobré a nedobré praxe
  • Koncept malotřídky v běžné jazykové třídě (patroni, time management, tiché a hlasité aktivity, práce s prostorem ve třídě a ve škole, outdoor learning, zážitkové učení, miniprojekty, důraz na samostatnost a vlastní odpovědnost žáka za rozvoj svých znalostí a dovedností – ukázky dobré praxe)
  • Diferenciace zadání aktivit v běžné školní jazykové třídě, domácí úkoly
  • Testování a známkování na bázi hodnocení pokroku a vynaloženého úsilí, formativní hodnocení – ukázky dobré praxe, praxí ověřené zdroje


Modul 2:

Navazující modul: možnosti využití nástrojů ICT pro podporu učitelů ve třídách se žáky s různými jazykovými dovednostmi

  • Sdílení zkušeností s diagnostikou podle Gardnera a s aktivitami z Modulu 1
  • ICT a podpora výuky na principu „No Child Left Behind“, přehled a příklady
  • Bloomova taxonomie v praxi a jak pomáhá ve třídě s různými jazykovými dovednostmi
  • Vyhledávání a hodnocení aktivit, materiálů zdrojů vhodných pro diferencované učení
  • Identifikace aktivit, materiálů a zdrojů nevhodných pro použití ve třídě s různými dovednostmi a jejich úprava – praktické cvičení
  • Výstupy z praktického cvičení a ukázky dobré praxe
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Při výuce angličtiny v našich běžných třídách s kombinací pokročilých i méně pokročilých žáků s různými dovednostmi a různými přístupy k učení je dobré se důkladněji podívat, jak to dělají jinde - například v anglicky mluvících zemích, a také na to, jaké metody používají učitelé v malotřídkách, protože oni různé potřeby žáků respektovat prostě musí. V Modulu 1 budeme pracovat s vybranými praktickými výstupy typologie žáků podle Gardnera a typologie učitelů, naučíme se diferencovat aktivity ve svých hodinách, zadání domácích úkolů a testů tak, abychom vyšli naproti žákům s různými styly učení (např. žákům s výraznější dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic intelligence atd.) a také různé úrovni schopnosti žáka pracovat samostatně. Účastníci si vyzkouší konkrétní postupy, jak rozšířit aktivity ve třídě pro pokročilejší žáky, a jak podporovat slabší žáky, součástí modulu jsou ukázky aktivit, úloh a her, které si účastníci vyzkouší a zhodnotí jejich silné a slabé stránky tak, aby tyto aktivity a hry mohli využívat ve výuce ve svých třídách.

Seminář poskytne učitelům angličtiny nástroje pro orientační diagnostiku žáků s různými úrovněmi jazykových dovedností a různými přístupy ke zpracování nových informací, a seznámí je s některými netradičními způsoby práce ve třídě a vytvoření studijních návyků tak, aby uměli přizpůsobit aktivity ve třídě různým potřebám žáků ve skupině, uměli využívat silných stránek svých žáků a lépe podporovali rozvoj jazykových dovedností i u nejméně pokročilých žáků.


Modul 1:

  • Gardnerova teorie vícečetných inteligencí, její praktické projevy ve třídě, univerzální žáci a žáci s výraznou dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic intelligence a dalších oblastech, jejich způsoby zpracování nových informací a jejich interakce s učiteli
  • Základní diagnostika odle Gardnera a jak správně číst její výsledky
  • Typologie učitelů a její praktické projevy ve třídě se žáky s výraznou dominancí v některé oblasti
    Gardnerova grafu, modelové situace a konflikty, vliv na efektivnost výuky a atmosféru ve třídě, ABC card
  • Efektivní aktivity pro žáky s výraznou dominancí v některé oblasti Gardnerova grafu - praktické ukázky
  • Aktivity v jazykové třídě a soulad s výstupy diagnostiky skupiny – ukázky dobré a nedobré
    praxe
  • Koncept „No Child Left Behind“ - ukázky dobré a nedobré praxe
  • Koncept malotřídky v běžné jazykové třídě (patroni, time management, tiché a hlasité aktivity, práce s prostorem ve třídě a ve škole, outdoor learning, zážitkové učení, miniprojekty, důraz na samostatnost a vlastní odpovědnost žáka za rozvoj svých znalostí a dovedností – ukázky dobré praxe)
  • Diferenciace zadání aktivit v běžné školní jazykové třídě, domácí úkoly
  • Testování a známkování na bázi hodnocení pokroku a vynaloženého úsilí, formativní hodnocení – ukázky dobré praxe, praxí ověřené zdroje


Modul 2:

Navazující modul: možnosti využití nástrojů ICT pro podporu učitelů ve třídách se žáky s různými jazykovými dovednostmi

  • Sdílení zkušeností s diagnostikou podle Gardnera a s aktivitami z Modulu 1
  • ICT a podpora výuky na principu „No Child Left Behind“, přehled a příklady
  • Bloomova taxonomie v praxi a jak pomáhá ve třídě s různými jazykovými dovednostmi
  • Vyhledávání a hodnocení aktivit, materiálů zdrojů vhodných pro diferencované učení
  • Identifikace aktivit, materiálů a zdrojů nevhodných pro použití ve třídě s různými dovednostmi a jejich úprava – praktické cvičení
  • Výstupy z praktického cvičení a ukázky dobré praxe

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Vzdělávání pro sborovny na klíč

Tento kurz rádi připravíme na míru pro vaši sborovnu

Potřebujete proškolit pedagogický sbor nebo tým učitelů? Vzdělávání na klíč pro sborovny je efektivním a ideálním nástrojem pro růst vaší školy a učitelů. Každý vzdělávací program, který realizujeme ve formě kurzů pro jednotlivce, jsme schopni přivést i k vám od školy. Můžete si tak vybrat z nabídky aktuálních vzdělávacích programů, nebo pro vás rádi připravíme i kurzy na míru. Máte zájem o vzdělávání pro sborovny na klíč?

Vyplňte prosím nezávaznou poptávku a my se vám ozveme