Počítání soba Boba - 3. díl

Kód: ARD00591

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 149 Kč
117 Kč
+ -

Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 5 do 7 let

Publikace jsou určeny předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více …Zaměřuje se na rozvoj shcopností jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.

Publikace Počítání soba Boba – 3. díl obsahuje: 

  1.  náměty pro rozvoj matematických schopností pro děti ve věku od 5 do 7 let, pomocí kterých se rozvíjí: - používání výrazů, jež vedou k porovnávání, srovnávání, vytvoření matematických představ a pojmů - myšlení, logické uvažování - prostorové vnímání 2

  2. metodiku rozvoje matematických schopností pro rodiče a učitele, která - upozorňuje na úskalí při nácviku číselných představ - shrnuje zásady, jež by se měly dodržovat při práci

Publikace Počítání soba Boba – 3. díl autorky Jiřiny Bednářové a ilustrátora Richarda Šmardy navazuje na předcházející dva díly. Všechny jsou věnovány dětem předškolního věku. Dítě se v nich neučí jen počítat, tentokrát v oboru do šesti, ale učí se vytvářet vztahy mezi čísly. Má za úkol porovnávat prvky podle velikosti, přiřazovat obrázky podle určitého vztahu, analyzovat číslo, doplňovat ho, vytvářet skupiny, které později opět restrukturalizuje. Takový poznávací přístup k učení, v odborné literatuře se mluví o kognitivním přístupu, je rozvíjen odborníky v pedagogické psychologii již od 80. let minulého století. Smyslem této práce je, aby se dítě naučilo matematicky myslet. Nemá tedy jen umět mechanicky počítat. Matematika se nemá učit pamětně, memorováním. Každé matematické operaci, sečítání, odčítání, násobení a dělení, má dítě rozumět. Má vědět, jaký je význam takové operace, kdy ji využije, jaké jsou mezi jednotlivými operacemi vztahy. Dítě má vědět, proč se jednotlivým příkladům učí. Často si ani dospělí neuvědomují, že se stále pohybují v početním světě.



Počet stran: 64 stran
Formát: 210x297 mm - brožovaná lepená

Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 5 do 7 let

Publikace jsou určeny předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více …Zaměřuje se na rozvoj shcopností jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.

Publikace Počítání soba Boba – 3. díl obsahuje: 

  1.  náměty pro rozvoj matematických schopností pro děti ve věku od 5 do 7 let, pomocí kterých se rozvíjí: - používání výrazů, jež vedou k porovnávání, srovnávání, vytvoření matematických představ a pojmů - myšlení, logické uvažování - prostorové vnímání 2

  2. metodiku rozvoje matematických schopností pro rodiče a učitele, která - upozorňuje na úskalí při nácviku číselných představ - shrnuje zásady, jež by se měly dodržovat při práci

Publikace Počítání soba Boba – 3. díl autorky Jiřiny Bednářové a ilustrátora Richarda Šmardy navazuje na předcházející dva díly. Všechny jsou věnovány dětem předškolního věku. Dítě se v nich neučí jen počítat, tentokrát v oboru do šesti, ale učí se vytvářet vztahy mezi čísly. Má za úkol porovnávat prvky podle velikosti, přiřazovat obrázky podle určitého vztahu, analyzovat číslo, doplňovat ho, vytvářet skupiny, které později opět restrukturalizuje. Takový poznávací přístup k učení, v odborné literatuře se mluví o kognitivním přístupu, je rozvíjen odborníky v pedagogické psychologii již od 80. let minulého století. Smyslem této práce je, aby se dítě naučilo matematicky myslet. Nemá tedy jen umět mechanicky počítat. Matematika se nemá učit pamětně, memorováním. Každé matematické operaci, sečítání, odčítání, násobení a dělení, má dítě rozumět. Má vědět, jaký je význam takové operace, kdy ji využije, jaké jsou mezi jednotlivými operacemi vztahy. Dítě má vědět, proč se jednotlivým příkladům učí. Často si ani dospělí neuvědomují, že se stále pohybují v početním světě.



Počet stran: 64 stran
Formát: 210x297 mm - brožovaná lepená

*
*
*
Věk
Předškoláci Od 4 let Od 5 let Od 6 let
Rozvíjí se
Logika Počítání
Určeno pro
Holka Kluk
Předmět ZŠ
Matematika
Určeno pro
Mateřská škola
Rok vydání
2007
Počet stran
64
Formát
A4
Autor
Bednářová Jiřina