Pohyb/mysl/stopa (Metoda vědomé stopy pohybu)

Kód: ARD01196

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 415 Kč
324 Kč
+ -

Kniha představuje originální Metodu vědomé stopy pohybu (MVSP), která nachází paralelu mezi spontánním tělesným pohybem, jeho následnou kultivací za pomocí prvků z pohybového systému tchaj-ťi, rozvojem soustředěného pozorování předváděného pohybu a vytvářením jeho grafického záznamu vodou.
Tedy přechodem od nevědomé stopy k vědomé.

Zamýšlí se nad hrozbou „grafické negramotnosti“ v dnešní době, varuje před povrchností a zanedbáváním péče o rukopis.
Upozorňuje na daň za požadavky, jako je rychlost, flexibilita, úspěch v podobě ztráty prožitků, vjemů, hloubky a zkušeností.
Písmo – rukopis – prezentuje jako zaznamenanou stopu našeho vědomého tělesného pohybu, zrcadlo harmonie člověka ve smyslu propojení mysli a těla. Písmo považuje za nenahraditelný prostředek komunikace a jeho znečitelňování za varovný projev selhávání komunikace vůbec. Komunikace nás samých se sebou, svým tělem i komunikace mezi lidmi.

Kniha Pohyb / Mysl / Stopa je určena všem, komu není lhostejná péče o přirozené zvládání gramotnosti, o základní kulturní a společenské hodnoty.
Dále pak zájemcům o aplikaci cvičení tchaj-ťi a o kaligrafii a nepochybně všem dalším, které zajímá kreativní přístup k harmonickému rozvoji osobnosti.

Publikace může sloužit jako metodická příručka pro absolventy akreditovaných seminářů MVSP.
Inspiraci přináší všem, kteří se zajímají o prevenci dysgrafie, je zajímavým podnětem pro předškolní pedagogy, rodiče, terapeuty, odborníky i laiky. 

Kniha je obohacena o vyjádření odborníků z dotčených oblastí: z oblasti předškolní pedagogiky (Mgr. Ludmila Šprachtová), písma a typografie (prof. akad. mal. Jan Solpera), medicíny (prof. MUDr. Vladimír Komárek, CSc.), dětské psychologie (PhDr. Jaroslav Šturma) a tchaj-ťi (Tomasz Nowakowski).

Nechybí ani zkušenosti několika subjektů, které MVSP aktivně využívají ve své pedagogické či jiné praxi, a ze seminářů orientovaných na dospělé.

Vhodné k reedukaci dysgrafie.

Kniha představuje originální Metodu vědomé stopy pohybu (MVSP), která nachází paralelu mezi spontánním tělesným pohybem, jeho následnou kultivací za pomocí prvků z pohybového systému tchaj-ťi, rozvojem soustředěného pozorování předváděného pohybu a vytvářením jeho grafického záznamu vodou.
Tedy přechodem od nevědomé stopy k vědomé.

Zamýšlí se nad hrozbou „grafické negramotnosti“ v dnešní době, varuje před povrchností a zanedbáváním péče o rukopis.
Upozorňuje na daň za požadavky, jako je rychlost, flexibilita, úspěch v podobě ztráty prožitků, vjemů, hloubky a zkušeností.
Písmo – rukopis – prezentuje jako zaznamenanou stopu našeho vědomého tělesného pohybu, zrcadlo harmonie člověka ve smyslu propojení mysli a těla. Písmo považuje za nenahraditelný prostředek komunikace a jeho znečitelňování za varovný projev selhávání komunikace vůbec. Komunikace nás samých se sebou, svým tělem i komunikace mezi lidmi.

Kniha Pohyb / Mysl / Stopa je určena všem, komu není lhostejná péče o přirozené zvládání gramotnosti, o základní kulturní a společenské hodnoty.
Dále pak zájemcům o aplikaci cvičení tchaj-ťi a o kaligrafii a nepochybně všem dalším, které zajímá kreativní přístup k harmonickému rozvoji osobnosti.

Publikace může sloužit jako metodická příručka pro absolventy akreditovaných seminářů MVSP.
Inspiraci přináší všem, kteří se zajímají o prevenci dysgrafie, je zajímavým podnětem pro předškolní pedagogy, rodiče, terapeuty, odborníky i laiky. 

Kniha je obohacena o vyjádření odborníků z dotčených oblastí: z oblasti předškolní pedagogiky (Mgr. Ludmila Šprachtová), písma a typografie (prof. akad. mal. Jan Solpera), medicíny (prof. MUDr. Vladimír Komárek, CSc.), dětské psychologie (PhDr. Jaroslav Šturma) a tchaj-ťi (Tomasz Nowakowski).

Nechybí ani zkušenosti několika subjektů, které MVSP aktivně využívají ve své pedagogické či jiné praxi, a ze seminářů orientovaných na dospělé.

Vhodné k reedukaci dysgrafie.

*
*
*
Věk
Předškoláci Od 5 let Od 6 let
Rozvíjí se
Psaní
S čím potřebujete pomoci?
Grafomotorika
Určeno pro
Holka Kluk
Určeno pro
Mateřská škola Speciální škola
Rok vydání
2009
Počet stran
183
Autor
Svatošová Táňa