POZ-079.2 Dopravní výchova hravě

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02648

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Záměr celku: Dopravní výchova je neoddělitelnou součástí výchovy, protože už děti předškolního věku se stávají účastníky silničního provozu. Nejčastěji jako chodci či cyklisti, ale i jako cestující v osobní (auto) nebo hromadné dopravě (autobus). Proto je nutné s dopravní výchovou začít co nejdříve a naučit děti pohybovat se v silničním provozu. V dopravní výchově v mateřské škole se zaměřujeme na základy bezpečného chování v silničním provozu, základní dopravní značky, jako přechod pro chodce, stezka pro cyklisty, zákaz vjezdu, zákaz vjezdu jízdních kol apod., a na barvy na semaforech a jejich významy. V rámci výtvarné výchovy můžeme upevňovat barvy nebo tvary jednotlivých značek a jejich významy. Vzdělávací aktivity mohou být součástí většího projektu o dopravní výchově, kde se děti postupně učí základům chování na pozemních komunikacích. V rámci výtvarných aktivit si děti upevňují získané znalosti a učí se číst znaky, které jsou běžnou součástí našeho života.

Činnosti: Poznávání a pojmenovávání dopravních značek, četba příběhu, vyprávění, výtvarné činnosti – kresba, využití netradičního materiálu a techniky.

Výstupy: Umět přecházet bezpečně přes cestu pod vedením starších osob, umět kreslit, malovat a modelovat různými technikami, tvořivě a s použitím různého materiálu, rozvíjet fantazii a tvořivost, umět soustředěně naslouchat příběhu, pohádce.

Záměr celku: Dopravní výchova je neoddělitelnou součástí výchovy, protože už děti předškolního věku se stávají účastníky silničního provozu. Nejčastěji jako chodci či cyklisti, ale i jako cestující v osobní (auto) nebo hromadné dopravě (autobus). Proto je nutné s dopravní výchovou začít co nejdříve a naučit děti pohybovat se v silničním provozu. V dopravní výchově v mateřské škole se zaměřujeme na základy bezpečného chování v silničním provozu, základní dopravní značky, jako přechod pro chodce, stezka pro cyklisty, zákaz vjezdu, zákaz vjezdu jízdních kol apod., a na barvy na semaforech a jejich významy. V rámci výtvarné výchovy můžeme upevňovat barvy nebo tvary jednotlivých značek a jejich významy. Vzdělávací aktivity mohou být součástí většího projektu o dopravní výchově, kde se děti postupně učí základům chování na pozemních komunikacích. V rámci výtvarných aktivit si děti upevňují získané znalosti a učí se číst znaky, které jsou běžnou součástí našeho života.

Činnosti: Poznávání a pojmenovávání dopravních značek, četba příběhu, vyprávění, výtvarné činnosti – kresba, využití netradičního materiálu a techniky.

Výstupy: Umět přecházet bezpečně přes cestu pod vedením starších osob, umět kreslit, malovat a modelovat různými technikami, tvořivě a s použitím různého materiálu, rozvíjet fantazii a tvořivost, umět soustředěně naslouchat příběhu, pohádce.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Rozvíjí se
Tvořivost
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Pavlikánová Martina