POZ-090.4 Malí vědci: barvy, těžiště, magnet

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02772

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Cyklus setkání s vědou pokračuje třetí částí – pokusy s barvami, těžištěm a magnetem (první část byla zaměřená na pokusy se vzduchem, druhá na zvuk, vodu a optiku). Prostřednictvím jednoduchých pokusů získají děti elementární poznatky o vlastnostech barev, těžišti předmětu a o magnetu. V první aktivitě budou zkoumat vlastnosti papíru. Dalším tématem v našem bádání je těžiště. Pro pochopení pojmu těžiště je nejvhodnější experimentování spojené s vlastnoručním vyráběním. Děti si tak mohou vyrobit didaktickou hračku a zopakovat si pokus i v domácím prostředí. Ve třetí aktivitě děti pochopí, jak fungují magnety. Blíže se seznámí s působením silového pole na dálku. Vyzkoušejí si, které předměty magnet přitahuje a které nepřitahuje. Vyrobí si dráhu s pohyblivými figurkami. Všechny uvedené aktivity jsou vhodné pro 5–6leté děti.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz, kooperativní činnosti manipulace a experiment s materiálem, výtvarné a pracovní činnosti.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku, smysly.
 

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Cyklus setkání s vědou pokračuje třetí částí – pokusy s barvami, těžištěm a magnetem (první část byla zaměřená na pokusy se vzduchem, druhá na zvuk, vodu a optiku). Prostřednictvím jednoduchých pokusů získají děti elementární poznatky o vlastnostech barev, těžišti předmětu a o magnetu. V první aktivitě budou zkoumat vlastnosti papíru. Dalším tématem v našem bádání je těžiště. Pro pochopení pojmu těžiště je nejvhodnější experimentování spojené s vlastnoručním vyráběním. Děti si tak mohou vyrobit didaktickou hračku a zopakovat si pokus i v domácím prostředí. Ve třetí aktivitě děti pochopí, jak fungují magnety. Blíže se seznámí s působením silového pole na dálku. Vyzkoušejí si, které předměty magnet přitahuje a které nepřitahuje. Vyrobí si dráhu s pohyblivými figurkami. Všechny uvedené aktivity jsou vhodné pro 5–6leté děti.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz, kooperativní činnosti manipulace a experiment s materiálem, výtvarné a pracovní činnosti.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku, smysly.
 

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Miartušová Jarmila