POZ-091.4 Malí vědci:hmat,tření,statická elektřina

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02800

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Setkání s vědou jsou zaměřená na pozorování a poznávání některých přírodních jevů a člověka. Prostřednictvím jednoduchých pokusů získají děti elementární poznatky o hmatu člověka, tření a statické elektřině. V první aktivitě budou děti zkoumat hmat člověka a jeho možnosti. Dovědí se něco o různých strukturách povrchů a jejich působení na naše ruce a nohy. Ve druhé aktivitě se zaměříme na tření, které může být pro děti poněkkud abstraktním pojmem. Jednoduchými a hravými pokusy se však pokusíme o elementární vysvětlení tohoto přírodního jevu. V této aktivitě použijeme i záznamových arch, do kterého si děti poznačí pozorované jevy. Ve třetí aktivitě prozkoumáme statickou elektřinu a její podoby. Zaměříme se zejména na vysvětlení rozdílu mezi statickou elektřinou a elektrickou energií.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, vytváření hypotéz, kooperativní činnosti, vytváření interaktivních hraček.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat, zkoumat, myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, vytvářet hypotézy, odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě, rozvíjet sousstředění a pozornost dítěte, vnímat svět pomocí smyslů, rozvíjet jemnou i hrubou motoriku.

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Setkání s vědou jsou zaměřená na pozorování a poznávání některých přírodních jevů a člověka. Prostřednictvím jednoduchých pokusů získají děti elementární poznatky o hmatu člověka, tření a statické elektřině. V první aktivitě budou děti zkoumat hmat člověka a jeho možnosti. Dovědí se něco o různých strukturách povrchů a jejich působení na naše ruce a nohy. Ve druhé aktivitě se zaměříme na tření, které může být pro děti poněkkud abstraktním pojmem. Jednoduchými a hravými pokusy se však pokusíme o elementární vysvětlení tohoto přírodního jevu. V této aktivitě použijeme i záznamových arch, do kterého si děti poznačí pozorované jevy. Ve třetí aktivitě prozkoumáme statickou elektřinu a její podoby. Zaměříme se zejména na vysvětlení rozdílu mezi statickou elektřinou a elektrickou energií.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, vytváření hypotéz, kooperativní činnosti, vytváření interaktivních hraček.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat, zkoumat, myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, vytvářet hypotézy, odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě, rozvíjet sousstředění a pozornost dítěte, vnímat svět pomocí smyslů, rozvíjet jemnou i hrubou motoriku.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Miartušová Jarmila