POZ-095.4 Malí vědci: stín, počasí, chuť

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02785

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Zaměříme se na vědu jako celek. Prostřednictvím jednoduchého výkladu vysvětlíme dětem, co je věda a co všechno díky ní můžeme získat. V první aktivitě budou děti zkoumat světlo a stín. Zahrajeme si stínové divadlo a prozkoumáme světelné zdroje vhodné na tvoření stínů. Ve druhé aktivitě se zaměříme na meteorologii a na všechno, co s ní souvisí. Vytvoříme si skutečný mrak, ze kterého nám zaprší. Ve třetí aktivitě prozkoumáme smysly, konkrétně chuť. Ověříme si různé teorie vědců a důležitost jazyka při rozeznávání chutí.

Činnosti: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat, zkoumat, myslet kreativně,popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, vytvářet hypotézy, odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o počasí, slunci a stínu, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, vnímat svět pomocí smyslů, rozvíjet jemnou i hrubou motoriku.

Výstupy: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, vytváření hypotéz, pozorování, kooperativní činnosti, vytváření interaktivních hraček, pomůcek k pozorování

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Zaměříme se na vědu jako celek. Prostřednictvím jednoduchého výkladu vysvětlíme dětem, co je věda a co všechno díky ní můžeme získat. V první aktivitě budou děti zkoumat světlo a stín. Zahrajeme si stínové divadlo a prozkoumáme světelné zdroje vhodné na tvoření stínů. Ve druhé aktivitě se zaměříme na meteorologii a na všechno, co s ní souvisí. Vytvoříme si skutečný mrak, ze kterého nám zaprší. Ve třetí aktivitě prozkoumáme smysly, konkrétně chuť. Ověříme si různé teorie vědců a důležitost jazyka při rozeznávání chutí.

Činnosti: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat, zkoumat, myslet kreativně,popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, vytvářet hypotézy, odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o počasí, slunci a stínu, rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, vnímat svět pomocí smyslů, rozvíjet jemnou i hrubou motoriku.

Výstupy: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry, vytváření hypotéz, pozorování, kooperativní činnosti, vytváření interaktivních hraček, pomůcek k pozorování

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Miartušová Jarmila