POZ-103.3 Šipky, šípky - počítáme s přírodninami

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02825

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Záměr celku: Vzdělávací aktivita je zaměřená na rozvíjení schopnosti rytmicky počítat, přičemž dítě zjišťuje počet objektů pomocí sluchu. Prostřednictvím her se smrkovými šiškami a šípky se učí porovnávat počty objektů ve dvou skupinách vytvářením dvojic – v prostoru i gra?cky. Dále je aktivita zaměřená na rozvíjení schopnosti argumentovat – umět zdůvodnit svá zjištění. Aktivitu realizujeme v různých formách denních činností dle zájmu dětí a jejich schopnosti soustředit se.

Činnosti: Rozlišování a poznávání přírodnin; rozhovor, diskuze, pozorování, vytváření hypotéz; kooperativní činnosti, individuální a skupinové činnost; rytmické a sluchové hry, poslech zvuků, odebírání a porovnávání, počítání a odhadování počtu, hry s přírodninami; rozvíjení slovní zásoby.

Výstupy: Aktivně naslouchat, vyjadřovat myšlenky a nápady, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, domluvit se na společném řešení, tvořit hypotézy; spolupracovat, kooperativní činnost ve dvojicích a skupině, soustředit se na činnost; orientovat se v počtu do šesti, určit více, méně, stejně, učit se odhadovat množství; porozumět slyšenému, rozvíjet sluchové vnímání, sluchově rozlišovat zvuky a tóny, správně reagovat na zvukové signály; zvládat poznávání pomocí smyslového vnímání; napodobit pohyb dle vzoru, ovládat tempo, sladit pohyb s rytmem.

Záměr celku: Vzdělávací aktivita je zaměřená na rozvíjení schopnosti rytmicky počítat, přičemž dítě zjišťuje počet objektů pomocí sluchu. Prostřednictvím her se smrkovými šiškami a šípky se učí porovnávat počty objektů ve dvou skupinách vytvářením dvojic – v prostoru i gra?cky. Dále je aktivita zaměřená na rozvíjení schopnosti argumentovat – umět zdůvodnit svá zjištění. Aktivitu realizujeme v různých formách denních činností dle zájmu dětí a jejich schopnosti soustředit se.

Činnosti: Rozlišování a poznávání přírodnin; rozhovor, diskuze, pozorování, vytváření hypotéz; kooperativní činnosti, individuální a skupinové činnost; rytmické a sluchové hry, poslech zvuků, odebírání a porovnávání, počítání a odhadování počtu, hry s přírodninami; rozvíjení slovní zásoby.

Výstupy: Aktivně naslouchat, vyjadřovat myšlenky a nápady, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení, domluvit se na společném řešení, tvořit hypotézy; spolupracovat, kooperativní činnost ve dvojicích a skupině, soustředit se na činnost; orientovat se v počtu do šesti, určit více, méně, stejně, učit se odhadovat množství; porozumět slyšenému, rozvíjet sluchové vnímání, sluchově rozlišovat zvuky a tóny, správně reagovat na zvukové signály; zvládat poznávání pomocí smyslového vnímání; napodobit pohyb dle vzoru, ovládat tempo, sladit pohyb s rytmem.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Chocholáčková Jozefa