Působí na MŠMT jako ministerský rada v oddělení kurikula. Je zároveň předsedkyní výboru Společnosti pro předškolní výchovu z.s.
Praxi z oblasti předškolního vzdělávání získala i během výkonu funkce ředitelky a učitelky mateřské školy. Je spoluautorkou knih o předškolním vzdělávání.
V současné době působí jako pedagog na PF JČU v Českých Budějovicích - studijní obor Učitelství pro MŠ. Mnoho let působila na pozici ředitelky mateřské školy.
V lektorské činnosti se věnuje zejména komunikaci s dětmi, teorii a praxi her, RVP pro předškolní vzdělávání, tvorbě školních vzdělávacích programů, praktickým výcvikům se zpětnou vazbou a dramatické výchově. Je zakládající členkou Společnosti pro předškolní výchovu.
Je zakládající členkou Společnosti pro předškolní výchovu (SPV) a dlouholetou členkou jejího výboru. Má bohatou praxi v oblasti předškolního vzdělávání – 18 let působila jako učitelka a ředitelka mateřské školy, následně 3 roky pracovala jako inspektorka pro předškolní vzdělávání na České školní inspekci.
Dalších 22 let se věnovala výuce na vyšších odborných školách a univerzitě. Aktivně se podílela na různých vzdělávacích projektech a programech (OP VVV, OP JAK) a má bohatou přednáškovou a publikační činnost.
Ve své práci se zaměřuje na inovativní přístupy k hodnocení a zkvalitňování vzdělávacího procesu.
Je předškolním pedagogem v MŠ Včelná. Vystudoval obor předškolní pedagogika na střední odborné škole, v současné době studuje předškolní pedagogiku na PF JČU v Českých Budějovicích.
Věnuje se také přenosu a sdílení svých zkušeností s dalšími předškolními pedagogy v rámci setkání a seminářů. Při práci s dětmi uplatňuje prvky pedagogiky Franze Ketta.
Ve své praxi působila jako učitelka, zástupkyně ředitelky a následně ředitelka mateřské školy. Kromě toho se věnuje lektorování rekvalifikačních kurzů, organizaci vzdělávacích programů a mentoringu učitelů a ředitelů.
Mezi její odborné zaměření patří podpora osobnostního rozvoje dětí, školská legislativa, evaluace a nastavování vzdělávacího procesu. Její práce je inspirována přírodou, hudbou a estetickými činnostmi, které propojuje s profesním působením.
Zkušená pedagožka, která se dlouhodobě věnuje vzdělávání dětí. Její profesní dráha zahrnuje práci učitelky a ředitelky mateřské školy, a v současné době působí jako učitelka na prvním stupni základní školy.
Kromě praxe na základní škole se věnuje i akademické činnosti na Katedře primární a preprimární pedagogiky PF JCU v Českých Budějovicích, kde pracuje jako asistent.
Spolupracovala na knize "Osobnost předškolního pedagoga" . Její odborné zaměření zahrnuje dramatické a hudební činnosti, čtenářskou a matematickou pregramotnost a jejich využití v mateřské škole.
Zkušená učitelka mateřské školy, která se již řadu let s vášní věnuje předškolnímu vzdělávání. Její práce je úzce spjata s pedagogikou Franze Ketta, jejíž principy aktivně využívá ve své praxi.
Ve své práci se zaměřuje především na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí. Literární texty v její podání nejsou pouze zdrojem informací, ale stávají se podnětem k nejrůznějším činnostem, které děti učí novým dovednostem, rozveselují je a zároveň je vedou k zamyšlení a hlubšímu porozumění světu kolem nás.
Její práce je tak komplexním přístupem k rozvoji dětí, který v sobě spojuje vzdělávání, zábavu a emocionální inteligenci.