PRJ-015.6 Padá listí

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01845

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -

Využití: Podzimní barevné měsíce přímo vybízejí k hrám s dary podzimu. Děti poznávají zákonitosti přírody, praktickými činnostmi se seznamují s různými přírodními materiály. Vytvářejí si kladný vztah k neživé přírodě na základě vlastních prožitků a zážitků. Uvědomují si, že jsme součástí přírody.

Směřujeme ke kompetencím - zvládnout pohybové dovednosti a prostorovou orientaci, vědomě napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru, ovládat dechové svalstvo, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů, rozvíjet koordinaci ruky a oka, jemné motoriky, zvládnout jednoduché pracovní činnosti (BIO), pojmenovat většinu toho, čím jsme obklopeni, vyjadřovat myšlenky, nápady a pocity, dovídat se nové věci a zákonitosti, chápat prostorové vztahy a časové pojmy, vyjadřovat svoji představivost a fantazii, prožívat radost ze zvládnutého, soustředit se na činnost a dokončit ji, být citlivý k přírodě (PSY), zachycovat a vyjádřit své prožitky, vytvářet přátelské vztahy, dodržovat dohodnutá pravidla (SOC), respektovat rozdílné schopnosti lidí, spolupracovat, porozumět citovým prožitkům a náladám druhých dětí (INT), pozorovat blízké okolí a všímat si změn v přírodě, vnímat, že svět má svůj řád, chovat se citlivě a ohleduplně, na základě praktických činností poznávat neživou přírodu, pozorovat životní podmínky stromů a keřů (ENV)

Činnosti - vycházky do parku a na zahradu, hry v přírodě, sběr přírodnin, tvoření z přírodnin, třídění a poznávání přírodnin, vyprávění, básně a písně o přírodě, grafomotorické cviky, cvičení, kreslení a malování

Využití: Podzimní barevné měsíce přímo vybízejí k hrám s dary podzimu. Děti poznávají zákonitosti přírody, praktickými činnostmi se seznamují s různými přírodními materiály. Vytvářejí si kladný vztah k neživé přírodě na základě vlastních prožitků a zážitků. Uvědomují si, že jsme součástí přírody.

Směřujeme ke kompetencím - zvládnout pohybové dovednosti a prostorovou orientaci, vědomě napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru, ovládat dechové svalstvo, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů, rozvíjet koordinaci ruky a oka, jemné motoriky, zvládnout jednoduché pracovní činnosti (BIO), pojmenovat většinu toho, čím jsme obklopeni, vyjadřovat myšlenky, nápady a pocity, dovídat se nové věci a zákonitosti, chápat prostorové vztahy a časové pojmy, vyjadřovat svoji představivost a fantazii, prožívat radost ze zvládnutého, soustředit se na činnost a dokončit ji, být citlivý k přírodě (PSY), zachycovat a vyjádřit své prožitky, vytvářet přátelské vztahy, dodržovat dohodnutá pravidla (SOC), respektovat rozdílné schopnosti lidí, spolupracovat, porozumět citovým prožitkům a náladám druhých dětí (INT), pozorovat blízké okolí a všímat si změn v přírodě, vnímat, že svět má svůj řád, chovat se citlivě a ohleduplně, na základě praktických činností poznávat neživou přírodu, pozorovat životní podmínky stromů a keřů (ENV)

Činnosti - vycházky do parku a na zahradu, hry v přírodě, sběr přírodnin, tvoření z přírodnin, třídění a poznávání přírodnin, vyprávění, básně a písně o přírodě, grafomotorické cviky, cvičení, kreslení a malování

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
S čím potřebujete pomoci?
Grafomotorika
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Juříková Karla