PRJ-044.9 Plavba za pokladem - 2. část

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02529

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
63 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek obsahuje aktivity navazující na činnosti uvedené v příspěvku PRJ-043.15, který byl součástí předcházející aktualizace. Naleznete zde dalších šest integrovaných bloků, ve kterých se děti formou hry a díky ucelené motivaci učí toleranci, kamarádství, rozvíjejí svou tvořivost a fantazii a dospívají k poznání, že je zajímavé dozvídat se nové věci a využívat zkušenosti k učení.

Činnosti: Tvořivá dramatika, prožitkové učení, výtvarné a pracovní činnosti, hudební, jazykové a pohybové činnosti, činnosti podporující sociální vztahy, kooperační učení.

Výstupy: Zvládat jemnou motoriku a ovládat koordinaci ruky a oka, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (konstruktivních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických), spolupracovat s ostatními, mít povědomí o širším společenském, věcném, přírodním, kulturním i technickém prostředí i jeho dění v rozsahu praktických zkušeností a dostupných praktických ukázek v okolí dítěte, dodržovat pravidla her a jiných činností.

Záměr celku: Příspěvek obsahuje aktivity navazující na činnosti uvedené v příspěvku PRJ-043.15, který byl součástí předcházející aktualizace. Naleznete zde dalších šest integrovaných bloků, ve kterých se děti formou hry a díky ucelené motivaci učí toleranci, kamarádství, rozvíjejí svou tvořivost a fantazii a dospívají k poznání, že je zajímavé dozvídat se nové věci a využívat zkušenosti k učení.

Činnosti: Tvořivá dramatika, prožitkové učení, výtvarné a pracovní činnosti, hudební, jazykové a pohybové činnosti, činnosti podporující sociální vztahy, kooperační učení.

Výstupy: Zvládat jemnou motoriku a ovládat koordinaci ruky a oka, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (konstruktivních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických), spolupracovat s ostatními, mít povědomí o širším společenském, věcném, přírodním, kulturním i technickém prostředí i jeho dění v rozsahu praktických zkušeností a dostupných praktických ukázek v okolí dítěte, dodržovat pravidla her a jiných činností.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Rozvíjí se
Tvořivost
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Kubištová Štěpánka