PRV-044.4 Dopravní značky v okolí školy

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02105
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Určení: pro I. stupeň

Využití: Projekt zaměřený na dopravní výchovu – správné chování na chodníku a silnici, poznávání dopravních prostředků, dopravních značek, jak řešit situaci, když se dítě stane svědkem dopravní nehody. Žáci si zopakují a procvičí správné chování na ulici a při přecházení silnice. Připomenou si funkci semaforů a dopravních značek. Seznámí se s dalšími dopravními značkami a jejich významem. Naučí se, jak se zachovat, pokud se stanou svědkem dopravní nehody. Celá aktivita je vytvořena jako projekt, který zahrnuje různé činnosti od čtení s porozuměním textu, přes práci s pracovními listy, vyhledávání dvojic obrázek – pojem, dramatizaci až k formulaci vlastních myšlenek a jejich zápisu. Projekt lze využit též k procvičení rýsování úseček, v rámci pracovních činností lze navázat modelováním. Některé části projektu plní děti ve skupinkách, takže se učí spolupráci a vzájemnému naslouchání. Projekt je možné zařadit kdykoliv během školního roku, nejlépe však v jarním období. Obsah projektu koresponduje především s učivem prvouky – oblast dopravní výchova.

Směřujeme ke kompetencím - číst s porozuměním, porovnávat dopravní značky, bezpečně se chovat na ulici

Učivo - dopravní značky

Určení: pro I. stupeň

Využití: Projekt zaměřený na dopravní výchovu – správné chování na chodníku a silnici, poznávání dopravních prostředků, dopravních značek, jak řešit situaci, když se dítě stane svědkem dopravní nehody. Žáci si zopakují a procvičí správné chování na ulici a při přecházení silnice. Připomenou si funkci semaforů a dopravních značek. Seznámí se s dalšími dopravními značkami a jejich významem. Naučí se, jak se zachovat, pokud se stanou svědkem dopravní nehody. Celá aktivita je vytvořena jako projekt, který zahrnuje různé činnosti od čtení s porozuměním textu, přes práci s pracovními listy, vyhledávání dvojic obrázek – pojem, dramatizaci až k formulaci vlastních myšlenek a jejich zápisu. Projekt lze využit též k procvičení rýsování úseček, v rámci pracovních činností lze navázat modelováním. Některé části projektu plní děti ve skupinkách, takže se učí spolupráci a vzájemnému naslouchání. Projekt je možné zařadit kdykoliv během školního roku, nejlépe však v jarním období. Obsah projektu koresponduje především s učivem prvouky – oblast dopravní výchova.

Směřujeme ke kompetencím - číst s porozuměním, porovnávat dopravní značky, bezpečně se chovat na ulici

Učivo - dopravní značky

*
*
*
Předmět ZŠ
Přírodověda
Určeno pro
I. stupeň ZŠ 1. třída ZŠ 2. třída ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Formát
A4
Autor
Čechová Jana