Rizikové faktory čtenářské gramotnosti, individuální diagnostika

VZD00135
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-28276/2021-5-845
Zaměření kurzu (kategorie)
GramotnostiPedagogická diagnostika
Hodinová dotace kurzu
6
Vhodné i pro šablony
ANO

Na tomto semináři se budete formou prožitkových aktivit zabývat vztahem našeho hlasového projevu a jeho zobrazení (písma). Připomeneme si význam psycho-somaticko-sociálního rozvoje dítěte pro rozvoj (před)čtenářské gramotnosti. V rámci diskuse porovnáme své zkušenosti s rizikovými faktory čtenářské gramotnosti (i s jejich prevencí) a s vybranými způsoby pedagogické diagnostiky dovedností předcházejících čtení a psaní. Seznámíme Vás s rozdílnými a společnými aspekty čtenářské a tzv. předčtenářské gramotnosti, nabídneme Vám konkrétní metodický materiál směřující k rozvoji. Součástí semináře je i ukázka praktické práce s dětmi.

Stručný obsah:

  • Reflexe získaných zkušeností z předchozích seminářů
  • Vztah mluveného a psaného projevu z hlediska fylogenetického i ontogenetického
  • Vysvětlení základních pojmů: čtenářská a předčtenářská gramotnost, jejich aspekty
  • Dovednosti předčtenářské gramotnosti a jejich diagnostika
  • Hry a činnosti podporující předčtenářskou gramotnost
  • Rozbor praktické práce s dětmi (analýza ukázaných postupů, možnosti diagnostického využití)
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Na tomto semináři se budete formou prožitkových aktivit zabývat vztahem našeho hlasového projevu a jeho zobrazení (písma). Připomeneme si význam psycho-somaticko-sociálního rozvoje dítěte pro rozvoj (před)čtenářské gramotnosti. V rámci diskuse porovnáme své zkušenosti s rizikovými faktory čtenářské gramotnosti (i s jejich prevencí) a s vybranými způsoby pedagogické diagnostiky dovedností předcházejících čtení a psaní. Seznámíme Vás s rozdílnými a společnými aspekty čtenářské a tzv. předčtenářské gramotnosti, nabídneme Vám konkrétní metodický materiál směřující k rozvoji. Součástí semináře je i ukázka praktické práce s dětmi.

Stručný obsah:

  • Reflexe získaných zkušeností z předchozích seminářů
  • Vztah mluveného a psaného projevu z hlediska fylogenetického i ontogenetického
  • Vysvětlení základních pojmů: čtenářská a předčtenářská gramotnost, jejich aspekty
  • Dovednosti předčtenářské gramotnosti a jejich diagnostika
  • Hry a činnosti podporující předčtenářskou gramotnost
  • Rozbor praktické práce s dětmi (analýza ukázaných postupů, možnosti diagnostického využití)

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Vzdělávání pro sborovny na klíč

Tento kurz rádi připravíme na míru pro vaši sborovnu

Potřebujete proškolit pedagogický sbor nebo tým učitelů? Vzdělávání na klíč pro sborovny je efektivním a ideálním nástrojem pro růst vaší školy a učitelů. Každý vzdělávací program, který realizujeme ve formě kurzů pro jednotlivce, jsme schopni přivést i k vám od školy. Můžete si tak vybrat z nabídky aktuálních vzdělávacích programů, nebo pro vás rádi připravíme i kurzy na míru. Máte zájem o vzdělávání pro sborovny na klíč?

Vyplňte prosím nezávaznou poptávku a my se vám ozveme