ŘŠ-022.3 Stravování dětí v předškolním věku 1.část

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02390

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Záměr celku: Jídlo není pouze nutností k přežití, pro dítě je také zdrojem příjmu základních živin, vitamínů a minerálních látek nutných pro stavbu těla, růst kostí, vývoj tkání i imunitního systému. Předškolní období je také nazýváno obdobím „nutriční osobnosti dítěte“, kdy vliv výživy, kterou dítě přijímá, je velmi výrazný k vytvoření stravovacího chování dítěte. Výživa se však stává také významným sociálním a kulturním činitelem a prostředkem výchovy.

Pedagogové v mateřské škole i kolektiv ostatních dětí mají velký vliv na formování postojů dítěte ke stravování. Je tedy nutné vědět, na co se při stravování předškoláků zaměřit, jakými vývojovými stádii procházejí stravovací návyky dětí a jakým způsobem ovlivňuje dítě v utváření vztahu k příjmu potravy mateřská škola. Klíčové pojmy: Vyvážená strava, společné stravování, stravování a škola, potravinové averze a preference, vývoj stravovacích návyků, výživové chování dítěte.

Záměr celku: Jídlo není pouze nutností k přežití, pro dítě je také zdrojem příjmu základních živin, vitamínů a minerálních látek nutných pro stavbu těla, růst kostí, vývoj tkání i imunitního systému. Předškolní období je také nazýváno obdobím „nutriční osobnosti dítěte“, kdy vliv výživy, kterou dítě přijímá, je velmi výrazný k vytvoření stravovacího chování dítěte. Výživa se však stává také významným sociálním a kulturním činitelem a prostředkem výchovy.

Pedagogové v mateřské škole i kolektiv ostatních dětí mají velký vliv na formování postojů dítěte ke stravování. Je tedy nutné vědět, na co se při stravování předškoláků zaměřit, jakými vývojovými stádii procházejí stravovací návyky dětí a jakým způsobem ovlivňuje dítě v utváření vztahu k příjmu potravy mateřská škola. Klíčové pojmy: Vyvážená strava, společné stravování, stravování a škola, potravinové averze a preference, vývoj stravovacích návyků, výživové chování dítěte.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Špačková Renata