RŮZ-025.15 Vzdělávání děti se speciálními

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02580

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
105 Kč
+ -

Vzdělávání děti se speciálními vzdělávacími potřebami a vzdělávání nadaných dětí

Záměr celku: V příspěvku je nastíněn problém edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se teorií, která je podrobně rozepsaná, dále legislativou, která je v současné době v platnosti. Text nabízí návrh na vytvoření integračních podmínek pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve specifické skupině „nadaní“ a pro specifickou skupinu se dvojí výjimečností.

Tyto podmínky se dají aplikovat do plánování pro všechny typy škol a při tvoření individuálně vzdělávacího plánu je možné využít i pro speciálně pedagogická centra, která navrhují vytvoření plánu pro své klienty s přidruženým postižením. Příspěvek má pomoci pedagogům při integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. I když je práce zacílená na nadané děti, tak podmínky vzdělávaní a individuálně vzdělávací plán je vypracován univerzálně pro další skupiny dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí popis konkrétních strategií nadaných dětí a příklady vzdělávání zohledňující jejich vzdělávající potřeby v mateřské škole.

Činnosti: Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, integrace, inkluze, individuálně vzdělávací plán, legislativa v souvislosti s integračními trendy, podmínky integrace, edukace nadaného dítěte v mateřské škole.

Vzdělávání děti se speciálními vzdělávacími potřebami a vzdělávání nadaných dětí

Záměr celku: V příspěvku je nastíněn problém edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se teorií, která je podrobně rozepsaná, dále legislativou, která je v současné době v platnosti. Text nabízí návrh na vytvoření integračních podmínek pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve specifické skupině „nadaní“ a pro specifickou skupinu se dvojí výjimečností.

Tyto podmínky se dají aplikovat do plánování pro všechny typy škol a při tvoření individuálně vzdělávacího plánu je možné využít i pro speciálně pedagogická centra, která navrhují vytvoření plánu pro své klienty s přidruženým postižením. Příspěvek má pomoci pedagogům při integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. I když je práce zacílená na nadané děti, tak podmínky vzdělávaní a individuálně vzdělávací plán je vypracován univerzálně pro další skupiny dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí popis konkrétních strategií nadaných dětí a příklady vzdělávání zohledňující jejich vzdělávající potřeby v mateřské škole.

Činnosti: Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, integrace, inkluze, individuálně vzdělávací plán, legislativa v souvislosti s integračními trendy, podmínky integrace, edukace nadaného dítěte v mateřské škole.

*
*
*
Formát
A4
Autor
Jarošová Iva