RŮZ-047.7 Dítě s problémovým chováním v MŠ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02783

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
56 Kč
+ -

Záměr celku: Označit některé projevy chování dítěte jako problémové v pravém slova smyslu je mnohdy velmi obtížné i pro pedagoga s mnoha zkušenostmi z pedagogické praxe. Jak ovlivňuje jednání a chování dítěte rodina, ze které přichází do mateřské školy? Pokud se opravdu po vyšetření odborníků ukáže, že dítě trpí poruchou chování, je třeba se držet daných pravidel a postupů při jeho výchově a vzdělávání. Podmínkou pro úspěšné zvládání nelehkých výchovných situací je rovněž partnerská spolupráce mezi rodinou a školou. Inkluze napomáhá začleňování dětí s problémovým chováním do běžných škol tak, aby se cítily ve školním prostředí co nejpřirozeněji nejen ony, ale také jejich spolužáci (vrstevníci) a pedagogové.

Činnosti: Problémové chování, vliv rodiny na chování dítěte, prvorozené dítě a jeho výchova v rodině, dítě z problémové rodiny, psychiatrická diagnóza, ADHD, pravidla pro práci s dětmi s ADHD, emoční prožívání, tvorba mezilidských vztahů, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, medikace při ADHD, pomoc a podpora dítěte v MŠ i v rodině, příznaky ADHD, plán pedagogické podpory (PLPP).
 

Záměr celku: Označit některé projevy chování dítěte jako problémové v pravém slova smyslu je mnohdy velmi obtížné i pro pedagoga s mnoha zkušenostmi z pedagogické praxe. Jak ovlivňuje jednání a chování dítěte rodina, ze které přichází do mateřské školy? Pokud se opravdu po vyšetření odborníků ukáže, že dítě trpí poruchou chování, je třeba se držet daných pravidel a postupů při jeho výchově a vzdělávání. Podmínkou pro úspěšné zvládání nelehkých výchovných situací je rovněž partnerská spolupráce mezi rodinou a školou. Inkluze napomáhá začleňování dětí s problémovým chováním do běžných škol tak, aby se cítily ve školním prostředí co nejpřirozeněji nejen ony, ale také jejich spolužáci (vrstevníci) a pedagogové.

Činnosti: Problémové chování, vliv rodiny na chování dítěte, prvorozené dítě a jeho výchova v rodině, dítě z problémové rodiny, psychiatrická diagnóza, ADHD, pravidla pro práci s dětmi s ADHD, emoční prožívání, tvorba mezilidských vztahů, dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, medikace při ADHD, pomoc a podpora dítěte v MŠ i v rodině, příznaky ADHD, plán pedagogické podpory (PLPP).
 

*
*
*
Formát
A4
Autor
Kumperová Helena