RV-010.2 Co nás ovlivňuje při volbě partnera

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF00947

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 9. ročník

Využití: Volba partnera je cílevědomou činností, v níž se promítají představy o optimálním manželství, rodině a zkušenost z vlastní rodiny. Cílem hodiny je, aby si žáci uvědomili, co je zamilovanost a co je trvalejší vztah - láska.

Kompetence - diskutovat, formulovat názor, kriticky myslet, pracovat ve skupinách, číst s porozuměním

Učivo - volba partnera, partnerský vztah, zamilovanost, láska, manželství

Určení: pro 9. ročník

Využití: Volba partnera je cílevědomou činností, v níž se promítají představy o optimálním manželství, rodině a zkušenost z vlastní rodiny. Cílem hodiny je, aby si žáci uvědomili, co je zamilovanost a co je trvalejší vztah - láska.

Kompetence - diskutovat, formulovat názor, kriticky myslet, pracovat ve skupinách, číst s porozuměním

Učivo - volba partnera, partnerský vztah, zamilovanost, láska, manželství

*
*
*
Předmět ZŠ
Občanská výchova
Určeno pro
II. stupeň ZŠ
Formát
A4
Autor
Tomášová Dagmar