Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování

Kód: ARD01122
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
264 Kč
+ -
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a zejména hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení z různých škol.
*
*
*
Věk
Od 6 let Od 7 let Od 8 let Od 9 let Od 10 let
Rozvíjí se
Čtení Psaní Počítání
S čím potřebujete pomoci?
Inkluze ADHD/Hyperaktivita
Určeno pro
Holka Kluk
Určeno pro
Speciální škola I. stupeň ZŠ II. stupeň ZŠ
Rok vydání
2017
Počet stran
208
Autor
Jucovičová Drahomíra Žáčková Hana