TC-051.3 Přesný jako hodiny

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01767
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -
Využití: Seznamování dětí s časem a hodinami. Hry a aktivity zasvěcující děti do časových pojmů. Děti rozvíjejí přirozené poznávací schopnosti - zvídavost, chuť objevovat, zkoumat, vytvářejí si vlastní názor na svět pomocí zkušeností z praktických činností. Mají příležitost využívat různé technické pomůcky určené k měření času.

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet prostorovou orientaci, napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů, zacházet s předměty denní potřeby a různými materiály (BIO), vyjadřovat své myšlenky, nápady a pocity, učit se nová slova, sledovat příběh, záměrně pozorovat, poznávat číslice, experimentovat s různými předměty a materiály, porovnávat, soustředit se, poznat a vymyslet jednoduchá homonyna, poznávat a rozvíjet časové a prostorové pojmy (PSY), přirozeně a bez zábran komunikovat, respektovat práva svá i druhých, spolupracovat, dodržovat dohodnutá pravidla (INT), respektovat rozdílné dovednosti a schopnosti druhých, domluvit se na společném řešení, jednat fair, zacházet šetrně s cizími pomůckami, hodnotit svoje zážitky (SOC), všímat si dění ve světě okolo nás, získávat zkušenosti z praktických ukázek běžného života, odhadnout nebezpečí při manipulaci s některými předměty (ENV) Činnosti - nácvik básničky, písničky, činnosti s výtvarným materiálem, sluchové, pohybové hry, dramatizace básničky, výroba loutek, experimenty a pokusy s předměty denní potřeby, hledání homonym, motivační příběh, motivační rozhovor, vyjadřování svých zkušeností a zážitků, rozvoj slovní zásoby, příprava výstavy, manipulace s předměty, výroba pexesa, exkurze do hodinářství a opravny hodin, vycházka k věžním hodinám.
Využití: Seznamování dětí s časem a hodinami. Hry a aktivity zasvěcující děti do časových pojmů. Děti rozvíjejí přirozené poznávací schopnosti - zvídavost, chuť objevovat, zkoumat, vytvářejí si vlastní názor na svět pomocí zkušeností z praktických činností. Mají příležitost využívat různé technické pomůcky určené k měření času.

Směřujeme ke kompetencím - rozvíjet prostorovou orientaci, napodobit jednoduchý pohyb podle vzoru, vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů, zacházet s předměty denní potřeby a různými materiály (BIO), vyjadřovat své myšlenky, nápady a pocity, učit se nová slova, sledovat příběh, záměrně pozorovat, poznávat číslice, experimentovat s různými předměty a materiály, porovnávat, soustředit se, poznat a vymyslet jednoduchá homonyna, poznávat a rozvíjet časové a prostorové pojmy (PSY), přirozeně a bez zábran komunikovat, respektovat práva svá i druhých, spolupracovat, dodržovat dohodnutá pravidla (INT), respektovat rozdílné dovednosti a schopnosti druhých, domluvit se na společném řešení, jednat fair, zacházet šetrně s cizími pomůckami, hodnotit svoje zážitky (SOC), všímat si dění ve světě okolo nás, získávat zkušenosti z praktických ukázek běžného života, odhadnout nebezpečí při manipulaci s některými předměty (ENV) Činnosti - nácvik básničky, písničky, činnosti s výtvarným materiálem, sluchové, pohybové hry, dramatizace básničky, výroba loutek, experimenty a pokusy s předměty denní potřeby, hledání homonym, motivační příběh, motivační rozhovor, vyjadřování svých zkušeností a zážitků, rozvoj slovní zásoby, příprava výstavy, manipulace s předměty, výroba pexesa, exkurze do hodinářství a opravny hodin, vycházka k věžním hodinám.
*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Horová Ladislava