TC-100.10 Barevný týden

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02525
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
70 Kč
+ -

Záměr celku: Barvy jsou pro děti velmi atraktivním a podnětným tématem. Tematický celek motivuje děti k účasti na různých činnostech, které přispějí k rozvoji přirozené zvídavosti dětí, podněcují k různým druhům vyjadřování (výtvarné, hudební, literární...) při spontánním projevu, motivují ke zkoumání různých materiálů a pomůcek.

Činnosti: Vyhledávání barev, stříhání a lepení, práce s jehlou (navlékání, vypichování), pohybové hry, zpěv písní, didaktické hry.

Výstupy: Rozvoj pohybových dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí, rozvoj komunikativních dovedností, vytváření základů pro práci s informacemi, získání schopností řídit chování vůlí a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kulturně-estetických dovedností, rozvoj schopností přizpůsobovat se přirozenému vývoji a běžným změnám.

Záměr celku: Barvy jsou pro děti velmi atraktivním a podnětným tématem. Tematický celek motivuje děti k účasti na různých činnostech, které přispějí k rozvoji přirozené zvídavosti dětí, podněcují k různým druhům vyjadřování (výtvarné, hudební, literární...) při spontánním projevu, motivují ke zkoumání různých materiálů a pomůcek.

Činnosti: Vyhledávání barev, stříhání a lepení, práce s jehlou (navlékání, vypichování), pohybové hry, zpěv písní, didaktické hry.

Výstupy: Rozvoj pohybových dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí, rozvoj komunikativních dovedností, vytváření základů pro práci s informacemi, získání schopností řídit chování vůlí a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kulturně-estetických dovedností, rozvoj schopností přizpůsobovat se přirozenému vývoji a běžným změnám.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Gabrišová Romana