TC-135.6 Příběhy o dětech a lidech II

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02641
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -

Záměr celku: Příběhy o dětech a lidech, kteří žijí všude kolem nás, lze využít nejen k předčítání, ale především jako motivaci pro navazující aktivity s dětmi, přičemž důraz je kladen zejména na komunikaci a diskusi s dětmi na základě děje příběhu. Poslouží rovněž jako netradiční pomoc při vytváření pravidel chování a jednání v rámci třídy v mateřské škole. Příběhy vyprávějí příhody, které se dějí kolem nás. Děti se jejich prostřednictvím seznámí s dětmi, které jsou občas neposedné, hlučné, nepořádné, nezdvořilé či se musí vyrovnat s novou situací či problémem ve svém životě. Hrdinové příběhu však vlastní zkušeností zjistí, že s podobným chováním se dostávají pouze do potíží a problému. Děti při naslouchání příběhům možná poznají samy sebe, své kamarády. Cílem není zbytečné moralizování, ale poučení se z chyb třeba i formou humoru a vtipné pointy příběhu.

Činnosti: Poslech příběhu, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, didaktické hry, hry improvizační, hry smyslové a pohybové, hudební a rytmické činnosti.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitů vzájemné sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, uplatňovat zásady společenského chování a jednání, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, sladit pohyb a rytmus, zvládnout zacházení s výtvarnými materiály.

Záměr celku: Příběhy o dětech a lidech, kteří žijí všude kolem nás, lze využít nejen k předčítání, ale především jako motivaci pro navazující aktivity s dětmi, přičemž důraz je kladen zejména na komunikaci a diskusi s dětmi na základě děje příběhu. Poslouží rovněž jako netradiční pomoc při vytváření pravidel chování a jednání v rámci třídy v mateřské škole. Příběhy vyprávějí příhody, které se dějí kolem nás. Děti se jejich prostřednictvím seznámí s dětmi, které jsou občas neposedné, hlučné, nepořádné, nezdvořilé či se musí vyrovnat s novou situací či problémem ve svém životě. Hrdinové příběhu však vlastní zkušeností zjistí, že s podobným chováním se dostávají pouze do potíží a problému. Děti při naslouchání příběhům možná poznají samy sebe, své kamarády. Cílem není zbytečné moralizování, ale poučení se z chyb třeba i formou humoru a vtipné pointy příběhu.

Činnosti: Poslech příběhu, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, didaktické hry, hry improvizační, hry smyslové a pohybové, hudební a rytmické činnosti.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitů vzájemné sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, uplatňovat zásady společenského chování a jednání, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, sladit pohyb a rytmus, zvládnout zacházení s výtvarnými materiály.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Špačková Renata Hurdová Eva