TC-140.20 Rytířský rok ve školce - jaro, léto

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02646

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
140 Kč
+ -

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce, jehož první část věnovaná podzimním měsícům vyšla ve 46. aktualizaci pod číslem TC - 136.19. Druhá část obsahuje úkoly pro jarní a letní měsíce. Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, výtvarné a pracovní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, pohybové hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Pracovat a plnit úkoly společně bez projevů rivality a agrese. Rozvíjet prosociální chování – sounáležitost s kamarády, naučit se navazovat a udržovat dětská přátelství. Učit se dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně. Vytvářet povědomí o morálních hodnotách. Učit se zvládat základní pohybové dovednosti. Umět využít a zapojit všechny smysly; prožívat radost ze zvládnutého a poznaného; vyjadřovat svou fantazii a představivost v tvořivých činnostech; mít povědomí o společenském, věcném, přírodním, kulturním prostředí; rozvíjet všechny jazykové roviny – umět se samostatně a správně vyjadřovat, porozumět slyšenému. Kolektivní logopedická cvičení – dechová, fonační, artikulační cvičení; rozvoj zrakové a sluchové percepce.

Záměr celku: Tento tematický celek je součástí ročního celku Rytířský rok ve školce, jehož první část věnovaná podzimním měsícům vyšla ve 46. aktualizaci pod číslem TC - 136.19. Druhá část obsahuje úkoly pro jarní a letní měsíce. Plnění úkolů probíhá průběžně. Měsíční bloky jsou většinou rozděleny podle zadaných úkolů do týdnů.

Činnosti: Prosociální hry, hudební činnosti, výtvarné a pracovní činnosti, logopedické hry, smyslové hry, pohybové hry, hry s přírodninami, prožitkové učení.

Výstupy: Pracovat a plnit úkoly společně bez projevů rivality a agrese. Rozvíjet prosociální chování – sounáležitost s kamarády, naučit se navazovat a udržovat dětská přátelství. Učit se dodržovat daná pravidla her a jiných činností, hrát čestně. Vytvářet povědomí o morálních hodnotách. Učit se zvládat základní pohybové dovednosti. Umět využít a zapojit všechny smysly; prožívat radost ze zvládnutého a poznaného; vyjadřovat svou fantazii a představivost v tvořivých činnostech; mít povědomí o společenském, věcném, přírodním, kulturním prostředí; rozvíjet všechny jazykové roviny – umět se samostatně a správně vyjadřovat, porozumět slyšenému. Kolektivní logopedická cvičení – dechová, fonační, artikulační cvičení; rozvoj zrakové a sluchové percepce.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
S čím potřebujete pomoci?
Logopedie
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Miškovská Sylva