VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-152.7 Poznej rostliny a stromy

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02740

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
49 Kč
- +

Záměr celku: Přírodní prostředí nás obklopuje celý život. Příroda se stává místem, které bychom měli poznávat, chránit, nabízí nám mnoho podnětů pro získávání informací o světě kolem nás. Země je místem pestrého života. Poznat tajemství růstu rostlin, krásu květin a velikost stromů znamená zažít zajímavé přírodní dobrodružství. Kromě přímého pozorování, pokusů, experimentů a her lze pro tvořivé poznávání využívat také pracovní listy. Pracovní listy se mohou stát motivací pro další činnosti a tvořivě obohatit vzdělávací aktivity s dětmi.

Činnosti: Vyprávění, diskuse, činnosti s PL, didaktické hry, pohybové a improvizační hry, tvořivé a výtvarné hry, smyslové hry, pozorování a experimenty v přírodě a na školní zahradě.

Výstupy: Mít rozvinuté komunikační dovednosti, aktivně naslouchat, umět vyjadřovat své myšlenky a nápady, koncentrovat pozornost, prožívat radost ze hry, koordinovat pohyb s rytmem, chtít se dozvídat nové věci, spolupracovat, umět využít a zapojit většinu smyslů, vyjadřovat slovně své prožitky.

 

 

Záměr celku: Přírodní prostředí nás obklopuje celý život. Příroda se stává místem, které bychom měli poznávat, chránit, nabízí nám mnoho podnětů pro získávání informací o světě kolem nás. Země je místem pestrého života. Poznat tajemství růstu rostlin, krásu květin a velikost stromů znamená zažít zajímavé přírodní dobrodružství. Kromě přímého pozorování, pokusů, experimentů a her lze pro tvořivé poznávání využívat také pracovní listy. Pracovní listy se mohou stát motivací pro další činnosti a tvořivě obohatit vzdělávací aktivity s dětmi.

Činnosti: Vyprávění, diskuse, činnosti s PL, didaktické hry, pohybové a improvizační hry, tvořivé a výtvarné hry, smyslové hry, pozorování a experimenty v přírodě a na školní zahradě.

Výstupy: Mít rozvinuté komunikační dovednosti, aktivně naslouchat, umět vyjadřovat své myšlenky a nápady, koncentrovat pozornost, prožívat radost ze hry, koordinovat pohyb s rytmem, chtít se dozvídat nové věci, spolupracovat, umět využít a zapojit většinu smyslů, vyjadřovat slovně své prožitky.

 

 

*
*
*