TC-165.6 Bramborobraní

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02803

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -

Záměr celku: Mnohdy nás obyčejné, všední a snadno dostupné věci mohou inspirovat k mnoha zajímavým činnostem a aktivitám. K podzimu patří brambory, které stále tvoří podstatnou součást našeho jídelníčku. Dětem aktivity nabídnou činnosti zaměřené na lidovou slovesnost, pohyb, zpěv a tvoření. Mnohé činnosti jsou inspirovány lidovými písněmi, básněmi a odkazují na tradice našich předků – praprababiček a prapradědečků, když bývali dětmi.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, hry se slovy, tvořivé hry, hry s materiály a předměty didaktické hry, hry smyslové, hry hudebně-pohybové a pohybové, zpěv písní, deklamace, hry rytmické a s rytmickými nástroji.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, prožívat radost a uvolnění z pohybu s druhými, rozlišovat sluchově hlásky, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.

Záměr celku: Mnohdy nás obyčejné, všední a snadno dostupné věci mohou inspirovat k mnoha zajímavým činnostem a aktivitám. K podzimu patří brambory, které stále tvoří podstatnou součást našeho jídelníčku. Dětem aktivity nabídnou činnosti zaměřené na lidovou slovesnost, pohyb, zpěv a tvoření. Mnohé činnosti jsou inspirovány lidovými písněmi, básněmi a odkazují na tradice našich předků – praprababiček a prapradědečků, když bývali dětmi.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, hry se slovy, tvořivé hry, hry s materiály a předměty didaktické hry, hry smyslové, hry hudebně-pohybové a pohybové, zpěv písní, deklamace, hry rytmické a s rytmickými nástroji.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, prožívat radost a uvolnění z pohybu s druhými, rozlišovat sluchově hlásky, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata