TC-176.11 Na dvorku se zvířátky

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02837

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
77 Kč
+ -

Záměr celku: Příběhy o domácích zvířatech motivují děti k mnoha dalším činnostem a aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání života domácích zvířat. Nedílnou součástí aktivit zaměřených na poznání života doma žijících zvířat jsou lidové písně, říkadla i autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na správné empatické chování ke zvířatům a na citlivé vnímání jejich potřeb.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, zpěv písní, deklamace, rytmizace, hudební hry a činnosti, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, exkurze, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, být citlivý ve vztahu k živým bytostem (domácím zvířatům), zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály.

Záměr celku: Příběhy o domácích zvířatech motivují děti k mnoha dalším činnostem a aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání života domácích zvířat. Nedílnou součástí aktivit zaměřených na poznání života doma žijících zvířat jsou lidové písně, říkadla i autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na správné empatické chování ke zvířatům a na citlivé vnímání jejich potřeb.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, zpěv písní, deklamace, rytmizace, hudební hry a činnosti, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, exkurze, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, být citlivý ve vztahu k živým bytostem (domácím zvířatům), zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata