TC-188.7 Ve vzduchu

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03048

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
49 Kč
+ -
Záměr celku: Příběhy o letadlech a cestování k moři, se kterými děti Znamenáčkových zažijí nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem iaktivitám avedou je k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen také na poznání nového, seznámení s novými pojmy a výrazy. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči a porozumění čtenému textu.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, exkurze, výlety, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály,být tvořivý(tvořivá),mít zájem o poznání nového a neznámého.
Záměr celku: Příběhy o letadlech a cestování k moři, se kterými děti Znamenáčkových zažijí nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem iaktivitám avedou je k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen také na poznání nového, seznámení s novými pojmy a výrazy. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči a porozumění čtenému textu.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, exkurze, výlety, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály,být tvořivý(tvořivá),mít zájem o poznání nového a neznámého.
*
*
*
Určeno pro
Mateřská škola
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata