TC-191.6 Na vodě

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03051

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -
Záměr celku: Příběhy o cestování na vodě opět s rodinou Znamenáčkových přinesou dětem při poslechu příhod nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen na seznamování s novými fakty
a méně známými informacemi. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti,pohybových dovedností, řeči a porozumění čteného textu.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, zacházet s různým výtvarným materiálem,
využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý (tvořivá).
Záměr celku: Příběhy o cestování na vodě opět s rodinou Znamenáčkových přinesou dětem při poslechu příhod nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen na seznamování s novými fakty
a méně známými informacemi. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti,pohybových dovedností, řeči a porozumění čteného textu.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, zacházet s různým výtvarným materiálem,
využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý (tvořivá).
*
*
*
Určeno pro
Mateřská škola
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata