TC-207.7 Pohádková mozaika

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03067

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
49 Kč
+ -
Záměr celku: Tematický celek děti zavede do pohádkového království, kde potkají známé pohádkové postavy. V druhé části se děti setkají se zvířátky, která bydlí v pohádkách,a naposledy se pobaví s koťátky. Náměty motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k lásce k literatuře, k aktivnímu naslouchání.Nedílnou součástí aktivit zaměřených na seznámení s pohádkami a lidskými i zvířecími hrdiny jsou umělé i lidové písně,říkadla i autorské básně. Důraz je současně kladen na rozvoj řeči, souvislého vyjadřování a získání některých zajímavých poznatků o volně žijících zvířatech.

Činnosti: Četba a poslech pohádek a příběhů, zpěv písní, deklamace, rytmizace, hudební hry a činnosti, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, být citlivý ve vztahu k živým bytostem, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý/tvořivá.
Záměr celku: Tematický celek děti zavede do pohádkového království, kde potkají známé pohádkové postavy. V druhé části se děti setkají se zvířátky, která bydlí v pohádkách,a naposledy se pobaví s koťátky. Náměty motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k lásce k literatuře, k aktivnímu naslouchání.Nedílnou součástí aktivit zaměřených na seznámení s pohádkami a lidskými i zvířecími hrdiny jsou umělé i lidové písně,říkadla i autorské básně. Důraz je současně kladen na rozvoj řeči, souvislého vyjadřování a získání některých zajímavých poznatků o volně žijících zvířatech.

Činnosti: Četba a poslech pohádek a příběhů, zpěv písní, deklamace, rytmizace, hudební hry a činnosti, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, aktivně používat rytmické nástroje, koordinovat pohyb s rytmem, mít cit pro melodii a zvukomalbu, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb se zpěvem, zvládat pěvecké dovednosti, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, být citlivý ve vztahu k živým bytostem, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý/tvořivá.
*
*
*
Určeno pro
Mateřská škola
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata