VEČERY S ODBORNÍKY: Dyslexie není jen špatné čtení

VZD01544
Cílová skupina
SPCZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeňAsistent pedagogaKoordinátoři ŠVPMetodik prevenceRodičeŘeditelé škol a managementSVČŠD/ŠKUčitel odborného výcviku a praktického vyučováníZUŠ
Akreditace MŠMT čj.
bez akreditace
Zaměření kurzu (kategorie)
Poruchy a spec. vzděl. potřeby
Hodinová dotace kurzu
2
Vhodné i pro šablony
ANO
Dyslexie způsobuje obtíže v osvojování čtení, ale projevuje se nejen v rychlosti čtení a porozumění čtenému textu. V úvodu krátce zmíníme změny ve stavbě a funkci mozku, které způsobují dyslexii. Pozornost budeme věnovat dalším obtížím, kterými je deficit ve vývoji zrakového nebo sluchového vnímání, možné obtíže v komunikaci.

V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam exekutivních funkcí: koncentrace pozornosti, paměť krátkodobá, pracovní a dlouhodobá, dovednost organizace činností a plánování, inhibice a excitace, flexibilita, kontrola chování a emocí. Tyto funkce jsou klíčové pro překonávání obtíží ve čtení i písemném projevu od školního věku do dospělosti.

Postupně se zaměříme na to, jak vývojové deficity nepříznivě ovlivňují učení i běžný život a jakým způsobem lze obtíže překonávat.
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Dyslexie způsobuje obtíže v osvojování čtení, ale projevuje se nejen v rychlosti čtení a porozumění čtenému textu. V úvodu krátce zmíníme změny ve stavbě a funkci mozku, které způsobují dyslexii. Pozornost budeme věnovat dalším obtížím, kterými je deficit ve vývoji zrakového nebo sluchového vnímání, možné obtíže v komunikaci.

V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam exekutivních funkcí: koncentrace pozornosti, paměť krátkodobá, pracovní a dlouhodobá, dovednost organizace činností a plánování, inhibice a excitace, flexibilita, kontrola chování a emocí. Tyto funkce jsou klíčové pro překonávání obtíží ve čtení i písemném projevu od školního věku do dospělosti.

Postupně se zaměříme na to, jak vývojové deficity nepříznivě ovlivňují učení i běžný život a jakým způsobem lze obtíže překonávat.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.