VEČERY S ODBORNÍKY: Vývoj poznávání, citového a sociálního života v předškolním věku

VZD01520
Cílová skupina
Asistent pedagogaKoordinátoři ŠVPMetodik prevenceRodičeŘeditelé škol a managementSPCSVČŠD/ŠKUčitel odborného výcviku a praktického vyučováníZŠ 1. stupeňZŠ 2. stupeňZUŠ
Akreditace MŠMT čj.
bez akreditace
Zaměření kurzu (kategorie)
Dvouleté dětiVýchova a vývoj
Hodinová dotace kurzu
2
Vhodné i pro šablony
ANO
Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.
Certifikované vzdělání

Certifikované vzdělání

Vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.

Šablony OP JAK

Šablony OP JAK

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit ze šablon OP JAK.

Možnosti platby

Možnosti platby

Všechny naše kurzy lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Platba na fakturu

Platba na fakturu

Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Nevíte si rady? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Jsme tu pro vás

Jsme tu pro vás

Máte dotaz? Kolegové ze zákaznické podpory vám rádi poradí.

Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.