VV-029.9 Dějiny umění ve VV jinak II.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF00978

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
63 Kč
+ -

Určení: pro 6. - 7. ročník

Využití: Metoda „hopsavého rébusu“, stejně jako u katalogových listů VV-028.14 a VV-030.10, rozvíjí zejména schopnost pracovat samostatně, svým tempem a zejména s využitím svých dosavadních vědomostí o tématu. Tato metoda povzbuzuje žáky k tomu, aby využívali již existujícího poznání, které si osvojili, a logického uvažování k dalšímu aktivnímu učení. Poznatky nejsou žákům předkládány v hotové podobě, ale způsob práce je vede k vlastní aktivitě a rovněž k sebehodnocení. Soubor otázek, který je úvodní i závěrečnou aktivitou, žákovi zřetelně a jednoznačně umožní jeho vlastní pokrok. Metoda přispívá k individualizaci a vnitřní diferenciaci výuky. Obsahem katalogového listu je téma renesanční architektury v Čechách a renesančního malířství a sochařství v Evropě. Důležitým aspektem tohoto projektu je integrace daného tématu mezi předměty výtvarné výchovy a dějepisu.

Směřujeme ke kompetencím - být aktivní, mít kulturní přehled, logicky uvažovat, sebehodnotit, umění se učit

Učivo - renesanční česká architektura, renesanční evropské malířství, renesanční evropské sochařství, výtvarné umění renesance

Určení: pro 6. - 7. ročník

Využití: Metoda „hopsavého rébusu“, stejně jako u katalogových listů VV-028.14 a VV-030.10, rozvíjí zejména schopnost pracovat samostatně, svým tempem a zejména s využitím svých dosavadních vědomostí o tématu. Tato metoda povzbuzuje žáky k tomu, aby využívali již existujícího poznání, které si osvojili, a logického uvažování k dalšímu aktivnímu učení. Poznatky nejsou žákům předkládány v hotové podobě, ale způsob práce je vede k vlastní aktivitě a rovněž k sebehodnocení. Soubor otázek, který je úvodní i závěrečnou aktivitou, žákovi zřetelně a jednoznačně umožní jeho vlastní pokrok. Metoda přispívá k individualizaci a vnitřní diferenciaci výuky. Obsahem katalogového listu je téma renesanční architektury v Čechách a renesančního malířství a sochařství v Evropě. Důležitým aspektem tohoto projektu je integrace daného tématu mezi předměty výtvarné výchovy a dějepisu.

Směřujeme ke kompetencím - být aktivní, mít kulturní přehled, logicky uvažovat, sebehodnotit, umění se učit

Učivo - renesanční česká architektura, renesanční evropské malířství, renesanční evropské sochařství, výtvarné umění renesance

*
*
*
Předmět ZŠ
Výtvarná výchova
Určeno pro
II. stupeň ZŠ
Formát
A4
Autor
Burianová Marie