VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Význam pohádek pro děti předškolního a mladšího školního věku (4 hod.)

Kód: VZD03192

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 640 Kč
- +
"Pohádky představují bezpečný prostor, ve kterém se děti mohou učit o světě. Učí je, jak rozpoznat a čelit různým situacím, a to vše ve formě, kterou milují a která je baví." - Maurice Sendak


Popis kurzu
Hlavním tématem jsou pohádky s terapeuticko-výchovným potenciálem. Ukážeme si jak rozpoznat takové pohádky, jaké druhy existují a jaký mají pozitivní vliv na dětskou psychiku a rozvoj osobnosti. Představíme Vám také praktické ukázky práce s takovými pohádkami a jejich využití jako efektivní výchovné metody při řešení problémů v pedagogické praxi.
Na konkrétních příkladech jednotlivých pohádek ukážeme, jak můžeme posilovat sebedůvěru dětí, pomáhat jim překonat strach. Ukážeme si příklady pohádek, které můžeme použít jako výchovnou metodu, když dítě lže, dopouští se drobných krádeží, nechce se dělit s druhými či je agresivní. Na závěr obdržíte metodický materiál.


Cíl kurzu
• Budete seznámeni s pohádkou a jejími charakteristickými rysy, a naučíte se, jak efektivně s nimi pracovat a využívat je jako účinný pedagogický nástroj při řešení problémových situací, které mohou nastat v průběhu výuky.


Obsah kurzu v bodech
• Jaké charakteristické rysy musí mít pohádka, abychom ji mohli považovat za výchovnou.
• Druhy pohádek a jejich pozitivním vlivem na dětskou duši a celkový rozvoj dětské osobnosti.
• Ukázka konkrétních příkladů jednotlivých pohádek, kde si ukážeme, jak pracovat s takovou pohádkou, aby co nejvíce vyznělo poselství dané pohádky.
• Příklady konkrétních pohádek a jak s jejich pomocí překonávat problémové situace v pedagogické praxi.
• Na konkrétních příkladech jednotlivých pohádek ukážeme, jak můžeme posilovat sebedůvěru dětí, pomáhat jim překonat strach.
• Příklady pohádek, které můžeme použít jako efektivní výchovnou metodu, když dítě lže, dopouští se drobných krádeží, nechce se dělit s druhými či je agresivní.
• Výstupem a ověřením získaných znalostí bude reflexe jednotlivých účastníků, kteří uvedou, které informace, jež se na webináři dozvěděli, nejvíce korespondují s jejich možnostmi a možnostmi dětí, se kterými nyní pracují.
• Zakončení tzv. závěrečným kruhem, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit.



Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

"Pohádky představují bezpečný prostor, ve kterém se děti mohou učit o světě. Učí je, jak rozpoznat a čelit různým situacím, a to vše ve formě, kterou milují a která je baví." - Maurice Sendak


Popis kurzu
Hlavním tématem jsou pohádky s terapeuticko-výchovným potenciálem. Ukážeme si jak rozpoznat takové pohádky, jaké druhy existují a jaký mají pozitivní vliv na dětskou psychiku a rozvoj osobnosti. Představíme Vám také praktické ukázky práce s takovými pohádkami a jejich využití jako efektivní výchovné metody při řešení problémů v pedagogické praxi.
Na konkrétních příkladech jednotlivých pohádek ukážeme, jak můžeme posilovat sebedůvěru dětí, pomáhat jim překonat strach. Ukážeme si příklady pohádek, které můžeme použít jako výchovnou metodu, když dítě lže, dopouští se drobných krádeží, nechce se dělit s druhými či je agresivní. Na závěr obdržíte metodický materiál.


Cíl kurzu
• Budete seznámeni s pohádkou a jejími charakteristickými rysy, a naučíte se, jak efektivně s nimi pracovat a využívat je jako účinný pedagogický nástroj při řešení problémových situací, které mohou nastat v průběhu výuky.


Obsah kurzu v bodech
• Jaké charakteristické rysy musí mít pohádka, abychom ji mohli považovat za výchovnou.
• Druhy pohádek a jejich pozitivním vlivem na dětskou duši a celkový rozvoj dětské osobnosti.
• Ukázka konkrétních příkladů jednotlivých pohádek, kde si ukážeme, jak pracovat s takovou pohádkou, aby co nejvíce vyznělo poselství dané pohádky.
• Příklady konkrétních pohádek a jak s jejich pomocí překonávat problémové situace v pedagogické praxi.
• Na konkrétních příkladech jednotlivých pohádek ukážeme, jak můžeme posilovat sebedůvěru dětí, pomáhat jim překonat strach.
• Příklady pohádek, které můžeme použít jako efektivní výchovnou metodu, když dítě lže, dopouští se drobných krádeží, nechce se dělit s druhými či je agresivní.
• Výstupem a ověřením získaných znalostí bude reflexe jednotlivých účastníků, kteří uvedou, které informace, jež se na webináři dozvěděli, nejvíce korespondují s jejich možnostmi a možnostmi dětí, se kterými nyní pracují.
• Zakončení tzv. závěrečným kruhem, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit.



Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

*
*
*