VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Zvládání konfliktů v učitelské praxi

Kód: VZD00494

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +
Na tomto semináři se seznámíte s tím, jak efektivně zvládat konfliktní situace. Konflikty ztěžují práci s dětmi, vyvolávájí negativní postoje, které se obracejí proti škole a demotivují pracovníky škol a často také poškozují dobré jméno školy.

Konfliktní situace mohou vznikat jak při komunikaci s žáky, rodiči, tak i s kolegy. Nejdůležitější strategií zvládnutí takovýchto situací je vyznat se v reakcích druhé strany a vést verbální i neverbální komunikaci tak, aby postupně došlo ke zklidnění vypjaté atmosféry a byl tak dán prostor konstruktivní komunikace.

V průběhu budete seznámeni s postupy a principy, jak konfliktní situace ve školním prostředí zvládnout. Budou uvedeny modelové situace s ukázkou jejich vhodného řešení.  Budete si taktéž moci uvést konkrétní situace, jejichž řešení bude na semináři jako ukázka z praxe s návodem na vhodné řešení.

Obsah kurzu v bodech:
  • konflikt – vznik, průběh
  • asertivní, agresivní, manipulativní komunikace
  • obranné mechanismy v komunikaci
  • já jsem o.k. – ty jsi o.k.
  • kritika, stížnost, konflikt
  • jak vést rozhovor ke stanovenému cíli – praktické ukázky
  • využití metody GROW
  • neverbální komunikace (signály - bariéry, nervozita, nejistota, agrese, lhaní)
  • aktivní naslouchání
  • mediace: preferovaná budoucnost, žádoucí změna, přínosy změny a udržitelnost změny.
Na tomto semináři se seznámíte s tím, jak efektivně zvládat konfliktní situace. Konflikty ztěžují práci s dětmi, vyvolávájí negativní postoje, které se obracejí proti škole a demotivují pracovníky škol a často také poškozují dobré jméno školy.

Konfliktní situace mohou vznikat jak při komunikaci s žáky, rodiči, tak i s kolegy. Nejdůležitější strategií zvládnutí takovýchto situací je vyznat se v reakcích druhé strany a vést verbální i neverbální komunikaci tak, aby postupně došlo ke zklidnění vypjaté atmosféry a byl tak dán prostor konstruktivní komunikace.

V průběhu budete seznámeni s postupy a principy, jak konfliktní situace ve školním prostředí zvládnout. Budou uvedeny modelové situace s ukázkou jejich vhodného řešení.  Budete si taktéž moci uvést konkrétní situace, jejichž řešení bude na semináři jako ukázka z praxe s návodem na vhodné řešení.

Obsah kurzu v bodech:
  • konflikt – vznik, průběh
  • asertivní, agresivní, manipulativní komunikace
  • obranné mechanismy v komunikaci
  • já jsem o.k. – ty jsi o.k.
  • kritika, stížnost, konflikt
  • jak vést rozhovor ke stanovenému cíli – praktické ukázky
  • využití metody GROW
  • neverbální komunikace (signály - bariéry, nervozita, nejistota, agrese, lhaní)
  • aktivní naslouchání
  • mediace: preferovaná budoucnost, žádoucí změna, přínosy změny a udržitelnost změny.
*
*
*